Search This Blog

Saturday, October 11, 2008

ΑΝΤΙΟ ΠΑΡΗ





ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΘΡΙΑΣΙΟΥ:
ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕ ΤΙΣ ΚΑΚΟΥΧΙΕΣ!


Εφτασε στο νοσοκομείο πριν 2 χρόνια με σπασμένο το πίσω ποδαράκι του που δεν το χρησιμοποιεί πιά.
Πέρυσι τον παρέσυρε αυτοκίνητο & τον χτύπησε άσχημα όμως και πάλι κατάφερε να επιβιώσει!
Δυστυχώς όμως οι δρόμοι δεν ειναι οι καλύτεροι φίλοι ενός τόσο ταλαιπωρημένου ζώου.
Κακουχίες, αρρώστιες, αυτοκίνητα που διαλύουν τα ζώα & τα κόβουν στη μέση & αν αυτά είναι άτυχα, ζούν για να περάσουν τη ζωή τους με σπασμένα πόδια & εύθραυστη υγεία.
Δυστυχώς η αγάπη μας, η ζεστασιά μας & η φροντίδα μας δεν έφτασε για να κρατήσει για πολύ καιρό τον Πάρη στη ζωή.
Ο Πάρης ένας απίστευτα γλυκός, τρυφερός, λατρεμένος σκύλος.


Θα μου λείψει η μουσούδα του μέσα στην αγκαλιά μου.
Θα μου λείψει η μακριά του κόκκινη ράχη που τριβόταν πάνω στα καθαρά μου ρούχα και με έκανε έξαλλη!!!
Θα μου λείψει το σπασμένο του ποδαράκι που με έκανε να ριγώ απο συγκίνηση & θλίψη!

ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΨΩ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΡΗΣ & Ο ΚΑΘΕ ΠΑΡΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΓΩΝΙΤΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.

ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΡΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΡΓΗ & ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ.

ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΜΟΧΑΝΙΚΗ ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ!

EΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΤΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ

No comments:

Post a Comment

Translate