Search This Blog

Monday, December 1, 2008

ΜΟΛΥ...ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ





ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΣΠΙΤΙ ΑΚΟΜΑ!
ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ!
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΜΟΛΥ!
**************************************************

Ωχ , τι νύστα και αυτή
Kαλημέρα & καλή εβδομάδα!

Ειμαι η ΜΟΛΥ & για μένα είναι πραγματικά καλή αυτή η εβδομάδα...
Με βρήκε η Αννα πριν περίπου 3 εβδομάδες αρκετά αρρωστούλα & ταλαιπωρημένη.

Τωρα με την κατάλληλη θεραπευτική αγωγή νοιώθω πολύ καλύτερα, έχω βγάλει μαλλάκια -γιατί ειχα γίνει ρεζίλι στους φίλους μου- & έχω μετατραπεί σε μια πανέμορφη, πανέξυπνη και ναζιάρα σκυλίτσα...

Ομως δυστυχώς η φιλοξενία που μου προσφέρουνδεν μπορεί να διαρκέσει πολύ περισσότερο.
Θα πρέπει είτε να γυρίσω στο δρόμο από όπου με πήραν και με φρόντισαν τα κορίτσια είτε να βρω μια ζεστή και λατρεμένη αγκαλιά

Αν ενδιαφέρεστε να μου δώσετε ένα σπίτι, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε άμεσα με
anrizopoulou@yahoo.gr

No comments:

Post a Comment

Translate