Search This Blog

Tuesday, December 2, 2008

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΝΑ





Γειά σας φίλοι μου,,,

Συγνώμη αν χάθηκα και δεν είχατε νέα μου αλλά πόναγα πολύ πολύ....
Την προηγούμενη Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008 μπήκα για δεύτερη φορά στο χειρουργείο.

Θυμάστε? Ειμαι εγώ απο το ΘΡΙΑΣΙΟ, που ενώ έπαιζα, με χτύπησε άσχημα ένα αυτοκίνητο??!!! Και εκεί πόνεσα ....Μου έσπασε το πισω δεξί ποδαράκι (συντριπτικό κάταγμα στο ισχύο....ό,τι και να σημαίνει αυτό).

Ευτυχώς μια καλή μου φίλη -που πάντα με τάιζε και με χάιδευε- , με έβαλε σε ένα ταξί & με έτρεξε στο γιατρό... Μπήκα και τότε στο χειρουργείο αλλά τα αποτελέσματα δεν ήταν καθόλου καλά....Το κοκκαλάκι μου δεν "εδεσε" & έτσι κόντεψα να χάσω το ποδαράκι μου...Ειχα μείνει αναπηρούλα, να χοροπηδάω στα τρία ποδαράκια μου αλλά και πάλι πόναγα...

Ευτυχώς κάτι έγινε...Η μια και μοναδική φίλη μου απέκτησε και άλλη μια φίλη, και άλλον έναν φίλο και μετά πολλοί γίνανε οι φίλοι απο όοοολη την Ελλάδα και με βοηθήσανε να μπω για άλλη μια φορά στο χειρουργείο...

Βέβαια να σας πω, το χειρουργείο δεν μου αρέσει...Γιατί και πάλι πονάει πολύ πολύ.....

Χθες όμως είχα τα κέφια μου...Ηρθαν 3 φίλοι μου να με δουν και ξετρελλάθηκα....Γλύκανε η όψη μου, κουνησα την ουρά μου, βγήκα απο το κλουβάκι μου και πάτησα και το πόδι μου το άρρωστο...Εγλυψα μέχρι και το μεγάλο κόκκαλο που μου φέρανε.

Και ξέρετε κάτι? Νομίζω τώρα ότι ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΆ!!! Ετσι νομίζω....

Βέβαια δεν ειμαι ακόμα κούκλα. Δεν είμαι έτοιμη για ραντεβού, δεν ειμαι έτοιμη για τη μεγάλη ζωή. Το ποδαράκι μου ειναι "ξυρισμένο" , με τομές φρέσκιες αλλά νομίζω ότι ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!
Δεν ξέρω αν θα ξαναγυρίσω στο δρομο.
Δεν ξέρω αν θα βρεθεί οικογένεια να μου δώσει λίγη ζεστασιά.

Κάτι όμως μου λέει ότι έχοντας τόσους καλούς φίλους γύρω μου ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!
Ελάτε να με δείτε...Ελάτε να πάμε βόλτα αν θέλετε.
Εγώ σας αγαπώ και θα σας περιμένω με ανυπομονησία!!!
Σας αγαπώ πολύ πολύ
Η Λίνα!

*****************************************************************************
ΚΙΝΗΣΗ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ
Χριστίνα Λόη, 6944860451, christina.loi.1972@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Translate