Search This Blog

Monday, December 15, 2008

ΛΙΝΑ ΜΑΣ...ΠΛΕΟΝ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ




Με αναγνωρίσατε?
Ειμαι η Λίνα καλέ. Με το χειρουργείο? Με το πίσω πόδι το σπασμενό?

Ηθελα να σας πω οτι ειμαι απιστευτα καλύτερα...

Εφυγα επιτελους απο τα ιατρεία και τα κλουβιά & για ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο με άφησαν να τρέξω στην αυλή, έπαιξα με τη Σακίρα, με κυνήγησε, την κυνήγησα, κυνηγήσαμε τις γάτες της αυλής...Εφαγα ατελείωτα κιλά κροκετούλες και ήπια ένα Βόσπορο νεράκι...

Ειμαι χαρουμενη και ευτυχισμενη.

Βέβαια τώρα είμαι φιλοξενούμενη σε μια φανταστική πανσιόν -παρακαλώ- με το δικό μου δωμάτιο, μέσα στη ζεστασιά, με τη μουσική μου & με πολύ καλό & αυστηρό πρόγραμμα ώστε να μπορέσω να τελειώσω την θεραπεία μου και να μπορέσω να περπατήσω ξανά! Ευτυχώς γιατί αν έμενα με τη θεία Χριστίνα κι άλλο, θα της έπαιρνα για τα καλά τον αερα, θα έκανα οοοοο,τι ήθελα και στο τέλος αντί να φτιάξω το χτυπημένο μου ποδαράκι, θα "έλιωνα" και τα τρία καλά ποδαράκια απο το τρέξιμο και τις τρέλες! Για αυτό σε ευχαριστώ τρελά θείε Σαββα!!

Ελπίζω σε κανένα μήνα να έχουν τελειώσει οριστικά τα βάσανά μου και να ειμαι τελείως καλά....Ομως θα έχω βρει σπίτι μέχρι τότε? Εσείς μήπως με θέλετε στην αυλή σας??????

Αν ναι, http://adespotathriasio.blogspot.com/, saveileia2@yahoo.gr, Χριστίνα Λόη, 6944860451


No comments:

Post a Comment

Translate