Search This Blog

Monday, December 15, 2008

ΣΑΚΙΡΑ


Την αγαπάμε τρελά γιατι

  • αγαπά τη ζωή και έχει προσπαθεί να κερδίσει έστω και μια ανάσα
  • κερδίζει ό,τι οι άλλοι θεωρούμε δεδομένο (την υγεία της)
  • αγαπά ανθρώπους & ζώα
  • λατρεύει τα χάδια & τις αγκαλιές
  • δεν ακουγεται η φωνουλα της ουτε οταν καίγεται απο τον πυρετό, ούτε οταν πονάει
  • δε θυμώνει και δεν γκρινιάζει
  • μαθαίνει γρήγορα & εύκολα λες και μεγάλωσε στα σαλόνια

Ετσι η μικρή Σακίρα τελικά δεν βγήκε στο δρόμο. Ο υψηλός πυρετός, η απότομη απώλεια βάρους μας ανησύχησε.Ετσι τη φιλοξενησα εγώ -ευτυχώς λόγω κήπου πλέον...Βασικά και η ίδια δε με άφησε..Φωναζε συνέχεια όταν την πήραμε απο το κτηνίατρο:

"Ε, ειμαι η Σακίρα...Δεν θελω να παω πουθενά...Ειμαι αρρωστούλα...Δώσε μου λίγο χρόνο...Μια μέρα...Κάτι θα βρεθεί και για μένα...Ειμαι σίγουρη...Ειμαι σκυλάκι και έχω διαίσθηση...Σε παρακαλώ...Μια μέρα μόνο"

Και η παράταση ηταν σωτήρια...Βρέθηκε μια αγκαλιά, ενδιαφέρθηκε κάποιος, νοιάστηκε...Δεν έχει πάει ακόμα στη νέα της οικογένεια και θα αργήσει ακόμα αλλά αφού η Σακίρα ήξερε οτι θα την αγαπήσουν και θα την αναζητήσουν, κάτι ξέρει....

Κάτι που μας γεμίζει χαρά & ανακουφιση !

ΚΙΝΗΣΗ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ

http://adespotathriasio.blogspot.com/, saveiliea2@yahoo.gr, 6944860451, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΛΟΗ



No comments:

Post a Comment

Translate