Search This Blog

Monday, January 5, 2009

DENNY, ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ!


Ο ATYXOΣ DENNY ΣΤΑΘΗΚΕ ΤΥΧΕΡΟΣ!
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ & Ο DENNY ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΤΟΥ ΚΡΕΒΒΑΤΙ"
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ DENNY!
*********************************************************
Eιμαι πανέμορφος και καλός και ευγενικός και γλυκός πολύ πολύ.

Αρχικά ειχα βρεθεί δαγκωμένος να αιμοραγώ στη μέση του δρόμου.
Ευτυχώς, ύστερα από 1 μήνα νοσηλείας κατάφερα να σταθώ στα πόδια μου.

Μετά με πήρε μια οικογένεια που όμως για κάποιο λόγο με κακοποίησε, με ταλαιπώρησε τόσο που αναγκάστηκαν οι φίλοι μου οι φιλόζωοι να με πάρουν πάλι πίσω....

Τώρα ειμαι υγιέστατος 1 1/2 έτους, περίπου 10 κιλά, μεσαίου μεγέθους και με απίστευτα καλό χαρακτήρα. Είμαι εμβολιασμένος και αποπαρασιτομένος.

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΖΩΑΚΙ , ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΕΛΩ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ, ΠΟΛΛΑ ΚΟΚΚΑΛΑ, ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ. Δεν αξίζω να ζω πισω απο κάγκελα, μεγάλες σιδερένιες πόρτες αλλά δεν αξίζω και ένα σπίτι γεμάτο κακία, μίσος, πόνο.

ΕΓΩ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ !!!!
****************************
ΖΩΟΦΙΛΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
Λίλα: 697 2268514
Έλενα: 6947693801
Μαρία: 6979181781

No comments:

Post a Comment

Translate