Search This Blog

Monday, February 16, 2009

PRETTY, ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ



H PRETTY YIOΘΕΤΗΘΗΚΕ!
ΤΗΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΦΕΝΤΙΚΑ!
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΜΙΚΡΟΥΛΑ
*****************************************************
Με θυμαστε?Ειμαι η Pretty και απ'οτι λένε οι γύρω μου ειμαι ονομα και πράγμα!!!!!
Η ιστορία μου αρχίζει στην άσφαλτο, όπου με πετάξανε μαζί με τα αδρφάκια μου...Μέρες ήμασταν νηστικά και κλαίγαμε για τη χαμένη μας μανούλα, ώσπoυ μια καλή κυρία άκουσε το κλάμα μας και ξαφνικά βρεθήκαμε στην αγκαλιά της.
Δεν λέω, υπήρξε κάποια καλή οικογένεια που ενδιαφέρθηκε για εμένα, όμως ο σκύλος της είχε αντιρρήσεις...Μάλλον ζήλεψε την ομορφιά μου!! χιχι!!!
Σήμερα, 5 μηνών πλέον, είμαι έτοιμη για πολλές αγκαλιές και μία αγάπη που σας υπόσχομαι οτι θα κρατήσει για πάντα!!!!
Υ.Γ. Θα με βρείτε στο Ζωοφιλικό Σύλλογο Ελευσίνας να παίζω με τους φίλους μου και να κάνω σκέρτσα στους ανθρώπους που με φροντίζουν...
Πληροφοριακά, θα γίνω μια μεσαίου μεγέθους κουκλάρα!!Επίσης ειμαι εμβολιασμένη και αποπαρασιτωμένη.
Με αγάπη
Pretty
ΖΩΟΦΙΛΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ & ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ
Ελενα: 6947693801
Μαρια: 6986270645
Χριστινα: 6944860451

No comments:

Post a Comment

Translate