Search This Blog

Monday, February 9, 2009

TO ΑΔΕΣΠΟΤΑΚΙ GRIFFONAKI ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ

ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟΥ ΜΟΠΥ


ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑ!!!!!!!


Γειά σας !
Με λένε Μοπυ και ειμαι νεαρούλης και μικρούλης,μόλις 7 κιλά.

Ζω εδώ και χρόνια δεμένος σε ένα στύλο ...
Βλέπετε δουλεύω σε εργοστάσιο .Βεβαια λένε ότι ειμαι χάλια φύλακας γιατί ποτέ δε γαύγισα , & δεν επιτέθηκα σε κανένα. Προτιμώ να ειμαι γλυκούλης, τρυφερούλης, χαδιάρης και να κάνω χαριτωμενιές.

Σαν ένα ακόμα ζωάκι δεν έτυχα ιδιαίτερα καλής φροντίδας. Ξέρετε κάτι?
Ενα σπιτάκι και ένα πιάτο φαγητό ειναι ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΑΛΗ υπόθεση για εμάς τα αδεσποτάκια. Ομως καλό ειναι να μας ρίχνετε και μια ματιά..Γιατί και εμείς αρρωσταίνουμε και ο Θεός ειναι μεγαλόψυχος και σπλαχνικός και μερικές φορές μας γλυτώνει γρήγορα απο τα βάσανα. Οταν ομως πρέπει να μείνουμε εδώ και να παλέψουμε ταλαιπωρούμαστε.

Ετσι και εγώ ....ερλειχίωση, χαμηλό καλαζάρ και μια φλεγμονή στο ματάκι.
Τι ειναι αυτά μη με ρωτάτε γιατί δεν τα κατάφερα να τελειώσω το αδεσποτοσχολείο!!!

Πάντως η κα Νανά που με περιποιήθηκε τα είδε όλα αυτά, έπαθε σοκ και έτρεχε πανικόβλητη και τώρα κοιτάξτε τι έκανε .Με γιατρεύει σιγά σιγά, με έπλυνε, με χτένισε, με κούρεψε και τώρα ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ Ο ΑΤΙΜΟΣ...Με βλέπω πολλές φορές στο τζάμι και δεν το πιστεύω πόσο όμορφος είμαι...Άλλά ειμαι αρκετά όμορφος και για εσένα? Ειμαι αρκετά έξυπνος για να σε κάνω να γελάς? Ειμαι αρκετά γλυκός για να σου κλεψω τη καρδιά? Δεν ξέρω!!! Ας δοκιμάσουμε μαζι !

Τηλ επικοινωνίας
Νανά Σιώκου, nsiokou@yahoo.gr, 6936141550

No comments:

Post a Comment

Translate