Search This Blog

Sunday, April 5, 2009

ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ...ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ







Γειά σας , είμαι ο Νικολάκης.


Είμαι απλά ένα από τα "ελεύθερα" σκυλάκια της πόλης που ποτέ δεν είχε αφεντικό, ποτέ δεν έμεινε σε σπίτι, ποτέ δεν έφαγε σπιτικό φαγητό.

Είμαι ένας απλός αλητάκος, αλλά ένας τυχερός αλητάκος.
Κατάφερα να ζήσω και να επιβιώσω τουλάχιστον 6-8 μήνες (τόσο χρονών πρέπει να είμαι) μέσα στους άκαρδους και σκληρούς δρόμους της Αθήνας, ίσα ίσα για να βρεθώ μπροστά στη πόρτα του Νίκου. Εμαθα απο το φίλο μου τον Αγέρα -θυμάστε το δίποδο Αγέρα που τελικά βρήκε και σπίτι- ότι ίσως θα έχω μια ευκαιρία αν του χτυπήσω τη πόρτα. Και αυτό έκανα.

Του χτύπησα τη πόρτα, αυτή άνοιξε διάπλατα, με φιλοξενεί και τώρα ψάχνω για μια καλύτερη ζωή, για μια οικογένεια! Και είμαι ιδανικός για σπίτι γιατί όπως όλοι οι αλήτες των δρόμων είμαι εύκολος, προσαρμοστικός, είμαι ήσυχος και ήρεμος (με έχει κουράσει η βουή των δρόμων)

Ομως πρέπει να βρώ άμεσα οικογένεια γιατι ήδη ο Νικος έχει σκυλάκια στο σπίτι και δεν με θέλουν εκεί! ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!!!! PLEAAAAAAAAAAASE!!!!

Τηλεφωνα επικοινωνίας:
saveileia2@yahoo.gr, 6944860451, Χριστίνα
n.drepaniotis@gmail.com, 6977604904, Νίκος

No comments:

Post a Comment

Translate