Search This Blog

Thursday, April 23, 2009

ΠΕΚΙΝΟΥΑ...ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ




21/09/2009. YIOΘΕΤΗΘΗΚΕ. ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΠΕΚΙΝΟΥΙΤΣΑ
********************************
Το πανέμορφο πεκινουά μας υιοθετήθηκε αλλά δυστυχώς ΓΥΡΙΣΕ ΠΙΣΩ....Δυστυχώς δεν τη δέχτηκαν τα σκυλάκια της οικογένειας....
ΕΤΣΙ ΨΑΧΝΕΙ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ (ΧΩΡΙΣ ΖΩΑΚΙΑ Η ΜΕ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ)

*********************************
Είμαι πεκινουά, κοριτσάκι, 3 κιλά μόλις πραγματάκι αλλά ώριμη 7 χρονών!
Μέχρι χθες ζούσα σε ένα σπίτι, περήφανη και ανέμελη. Ομως η μαμά μου, μια μεγάλη κυρία, σταμάτησε να με αγαπάει και με πέταξε στο δρόμο! Και απλά αναρωτιέμαι: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ? Μα τι έκανα και με μίσησε τόσο?
Ετσι άρχισα να τριγυρίζω στους δρόμους της Καλλιθέας. Μικρούλα, αδύναμη, φοβισμένη έγινα στόχος άλλων τεράστιων σκύλων. Δεν τους αδικώ ούτε τους μισώ. Ετσι έχουν μάθει να επιβιώνουν οι φίλοι μου. Έτσι έχουν μάθει να παλεύουν.
Βρέθηκα δαγκωμένη άσχημα στο πρόσωπο, με χτυπημένο άσχημα το ένα μου ματάκι το οποίο ίσως και να μη μπορέσει να ξαναντικρύσει τις εικόνες και τις ομορφιές του κόσμου! Ευτυχώς όμως με μάζεψε μια ευγενική κυρία. Με πήγε στο γιατρό, παλεύει για το ματάκι μου, μου καθάρισε και τα δοντάκια μου για να γυαλίζουν και να εντυπωσιάσω το νέο μου γονέα.
Ψαχνω επειγόντως για σπίτι και αγκαλιά γιατί φοβάμαι πολύ.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: Χριστίνα Λόη 6944860451, christina_loh_1972@yahoo.gr

No comments:

Post a Comment

Translate