Search This Blog

Tuesday, April 28, 2009

ΛΙΝΑ...ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ




Γειά σας...
Είμαι η Λίνα. Με θυμάστε με το κολλάρο και το σπασμένο -από αυτοκίνητο- πόδι?
Πολλοί με βοηθήσατε να γίνω καλά & να κάνω όχι ένα, αλλά δύο χειρουργεία.

Τώρα είμαι πολύ καλύτερα.Πατάω το ποδαράκι μου πίσω σιγά σιγά ενώ όταν τρέχω ξεπερνάω ακόμα και μεγάλα ντομπερμαν & τη φίλη μου τη Σακιρούλα.

Ψυχολογικά είμαι επίσης καλύτερα. Με φόβησαν πολύ τα κλουβιά, οι γιατροί, οι ενέσεις, οι λάμες. Με φόβησαν πολύ τα μεγάλα αυτοκίνητα που έπεσαν πάνω μου με δύναμη και σακάτεψαν το κορμί μου. Τώρα όμως με πολύ αγάπη & φροντίδα έχω μεταμορφωθεί σε μια εξαιρετική κοπελιά. Ακόμα βέβαια φοβάμαι τα αυτοκίνητα & τις μετακινήσεις, τα λουριά & τους δρόμους.

Δένομαι όμως πολύ με τα "αφεντικά¨και το χώρο μου. Δεν έχω καμία απαίτηση. Μόνο φαγητό, νερό, μια γωνιά με πολλά χαλάκια. Δεν μπαίνω ούτε μέσα σε σπίτια αλλά ούτε και σε σκυλόσπιτο. Ολο το χειμώνα τον πέρασα έξω αρνούμενη πεισματικά να κλειστώ έστω και για ενα δευτερολεπτο σε τεσσερις τοίχους. Είμαι εξαιρετικός φύλακας και προστατεύω ό,τι και όποιον αγαπάω. Είμαι κτητική & μαχητική όσο είμαι τρυφερή & χαδιάρα.
Μη σας πω όμως ψέματα. Δεν ειμαι για σπίτι. Θέλω κήπο, να μυρίζω τα λουλούδια, να παίζω με τις πεταλούδες, να προστατεύω τα αφεντικούλια μου ώστε να κοιμούνται ήσυχα. Θέλω χώρο να τρέχω & να γυμνάζω το ταλαιπωρημένο μου πόδι.

Θα δοθώ στειρωμένη, εμβολιασμένη, με τα βιβλιάριά μου, ενώ είμαι και σε πρόγραμμα της sapt που θα διεκπεραιώσει τη διαδικασία υιοθεσίας μου και θα παρέχει για όλη μου τη ζωη συμβουλές & καθοδήγηση στην ανάδοχή οικογένειά μου από εξειδικευμένους εκπαιδευτές! Μεγαλεία για ένα αδεσποτάκι σα και μένα!

Επικοινωνία: Xριστίνα Λόη, 6944860451, christina_loh_1972@yahoo.gr
ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ
&
WWW.SAPT.GR

No comments:

Post a Comment

Translate