Search This Blog

Tuesday, July 21, 2009

Bella...ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΦΥΓΩ...


Γειά σας ...

Με λένε Bella....
Γεννήθηκα στους αφιλόξενους δρόμους της Αθήνας όπου κουτάβι ακόμα με χτύπησε ένα τεράαααααστιο κάρο !

Πόναγα και πέθαινα αλλά η νεράιδα των αδέσποτων, η φιλενάδα μου η Αννούλα, με μάζεψε, με φρόντισε. Με πήγε σε ένα κυριούλη με άσπρη ποδιά, με κοιμήσανε, με χειρουργήσανε.... Και τώρα ειμαι καλά! Παίζω, τρέχω, κάνω ζημιές!

ΟΜΩΣ εδώ και 1 χρόνο είμαι κλεισμένη σε ένα κλουβάκι πανσιόν (χαχαχα,, πανσιον ήθελαν τα μουτρα μου!!!!). Η νεράιδα μου πληρώνει κάθε μήνα αλλά δεν τη νοιάζει...

Νοιάζει όμως εμένα...Τη θερμοπαρακαλώ να με αφήσει να γυρίσω στους δρόμους!
"Βρε, Αννούλα,,, αφού κανείς δε με θέλει....
Βρε καλή μου,,, βάλε τα φασούλια σου στο σακούλι...Αυριο μπορεί να τα χρειαστείς για ένα άλλο χτυπημένο φίλο...
Βρε Αννούλα,,,, βγάλε με από εδώ. Θέλω να πάω πίσω στους δρόμους...Να τρέξω, να παίξω, να μαλώσω με τις σκυλοφατσες τις γειτονιάς, να διεκδικήσω τη θέση μου κάτω απο τη μουριά της αλάνας, να χουζουρέψω κάτω απο την ήλιο...

Ασε με καλη μου να φύγω...
Κανεις δε με θέλει αλλα δεν με νοιάζει....
Εγώ θέλω το δρόμο που γεννήθηκα, την ελευθερία μου,το δεύτερο καλύτερο πράγμα μετά την αγάπη μιας οικογένειας που δε βρέθηκε ποτέ!

Ασε με καλή μου να φύγω...
***************************************************
Οι αποφάσεις πρέπει να παρθούν!
επικοινωνία: anrizopoulou@yahoo.gr. 6976510568

No comments:

Post a Comment

Translate