Search This Blog

Tuesday, September 1, 2009

ΠΩΣ Η ΝΕΑ ΚΡΙΝΗ ΣΚΟΤΩΣΕ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ

Περιστατικό στη Νέα Κρήνη
Δεν έχω λόγια να σχολιάσω το παρακάτω περιστατικό που συνέβη στη Νέα Κρήνη, και έφτασε σε μας μέσω e-mail, παρ’όλα αυτά ζούμε καθημερινά πράξεις βίας, τις οποίες είμαστε υποχρεωμένοι να προβάλλουμε και να καταγγέλλουμε, με όποιον τρόπο μπορούμε.

“Σήμερα στην περιοχή της Νέας Κρήνης μια γάτα μόλις γεννούσε κ μια καθυστερημένη γρια την έβρεχε με το λάστιχο. Η γάτα με το γατάκι στο στόμα κ το άλλο στη μήτρα, το μισό έξω κρεμόταν κιόλας.. πήγε να κρυφτεί κάτω από ένα αυτοκίνητο. Οπότε τρέχω εγώ με μια κούτα κ τροφή να την τσακώσω να τη βάλω η σπίτι μου ή κάπου ασφαλή…. κ βγαίνει ένας γείτονας κ μου παίρνει την κούτα με την τροφή (την είχα αφήσει κάπου παραπέρα ενώ προσπαθούσα να βγάλω το γατί κάτω απτο το αυτοκίνητο) κ την πετάει! Με λίγα λόγια, επειδή έιμαι πολύ ταραγμένη για λεπτομέρειες,τον παρακάλεσα - τίποτα - του μίλησα ευγενικότατα - τίποτα - αυτός ύψωσε φωνή κ με έδιωξε.Φεύγοντας ακούω ήχο αυτοκινήτου… γυρνάω …….κ εύχομαι να μην το έβλεπα αυτό.. να μην ήμουν καν εκεί.. τα γατάκια μόλις είχαν γεννηθεί τι έφταιξαν.. γεννήθηκαν για να πεθάνουν?
… η μάνα γλύτωσε αλλά εξαφανίστηκε.

Η δικαιολογία τις γριάς που έριχνε νερό στη γάτα: αφήνει τρίχες…
Η δικαιολογία του “γείτονα”: Είναι παράσιτα..

Θα κολλήσω αφίσες κτλ . Για μήνυση μου είπε μια γνωστή μου δικηγόρος ότι δεν γίνετε γτ δεν έχω χειροπιαστή κατηγορία κ θα μπλέξω άσχημα και είμαι ήδη καταχρεωμένη και δεν έχω χρήματα ούτε κουράγιο για τέτοια. Απλά δεν έχω ξαναζήσει κάτι τόσο τραγικό…Για το Θεό δηλαδή… για το Θεό τι είναι αυτά που συμβαίνουν?

ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ?”

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ > http://www.love4pets.gr/?p=850

No comments:

Post a Comment

Translate