Search This Blog

Thursday, September 17, 2009

ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ ...ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ


26/10/20009
H ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥΛΑ ΠΗΡΕ ΤΗ ΚΑΡΔΟΥΛΑ-ΤΑΤΟΥΑΖ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΠΟΥΤΑΚΙ ΤΗΣ, ΠΗΡΕ ΤΗ ΠΡΟΙΚΑ ΤΗΣ, ΠΗΡΕ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΥ & ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΣΠΙΤΙ....
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ & ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗ ΜΟΝΙΜΗ ΑΓΑΠΗ - ΑΓΚΑΛΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ.
ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ & ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΗΝ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥΛΑ!
************************************

Γειά σας....
Με λένε Βαλεντινούλα
Είμαι πολύ θλιμμένη. Μόλις εμαθα ότι ένας άνθρωπος έκοψε με "ψαλίδα" (Παναγιά μου) τα αυτιά ενός φίλου μου πιτμπουλίνου. Τον πήρα τηλέφωνο τον πιτμπουλίνο και τον ρώτησα αν πονάει και μου είπε

"Οχι κοριτσάκι...Θρέψανε τα αυτιά μου. Και εξ άλλου είμαι άντρας.
Μόνο η καρδιά μου πληγώθηκε.
Πίστεψα στο όμορφο πρόσωπο και εμπιστεύτηκα το δυναμικό παρουσιαστικό...
Είπα τότε "Να, ενα αφεντικό για μένα"
Ονειρεύτηκα βόλτες με όμορφα περιλαίμια, ασκήσεις και τρεχαλητά στα πανέμορφα βουνά της Κρήτης, μεζεδάκια από το νοστιμότητα γαμοπίλαφα και κανά μυζηθροπιτάκι της γιαγιάς κάτω από το τραπέζι
Και όλα αυτά τελείωσαν...Τα έκοψε η ψαλίδα μαζί με τα αυτιά μου....
Ομως μη κλαις Βαλεντινούλα.... Είμαι πιτμπουλ και θα παλέψω...
Ελπίζω να με πάρουν γρήγορα από εδώ...Ελπίζω να μη πεθάνω πριν αλλάξω χέρια...Ελπίζω να μην με πνίξουν με μια πέτρα στο λαιμό όπως έκαναν στο φίλο μας το Πετρο προχθές...Ελπίζω ....
Και εσύ να ελπίζεις Βαλεντινούλα...Γιατί εσύ ήσουν τυχερή... "

"Μα γιατί είμαι τυχερή?" τον ρώτησα "Με πέταξαν απο το αυτοκίνητο όταν ήμουν 30 ημερών...Εμεινα πεινασμένη για μέεεερες & το δέρμα μου έκανε πληγούλες" ....

"Μην είσαι αχάριστη Βαλεντινούλα...Σε μάζεψαν τα πανέμορφα αυτά κορίτσια, σε φρόντισαν, σου έδωσαν μέχρι και τις παντόφλες τους να μασάς... Πλήρωσαν κτηνιάτρους, φάρμακα...Δε σε εμπιστεύτηκαν σε κανένα , μα κανένα...Σε κράτησαν σφιχτά στο κόρφο τους μέχρι να σου βρουν σπίτι"

"Δε θα βρω ποτέ εγώ σπίτι πιτμπουλάκο. Εσυ τόσο όμορφο σκυλί, ο άρχοντας των σκύλων, και κοίτα τι έπαθες? Εγώ το ασχημόπαπο θα βρω?'

"Ναι Βαλεντινούλα, θα βρεις...Γιατί έχεις ενα μικρό μυστικό...Αυτή την πανέμορφη καρδιά στο μηρό που σε κάνει πανέμορφη...Δεν μπορεί να μη σε ερωτευτεί κανείς... Εγώ πάντως σε ερωτεύτηκα....Και ελπίζω να σε βρω και να γίνουμε φίλοι...."

"Πιτμπουλάκο μου καλέ αν βρω σπιτι θα τους πω να πάρουν εσένα πρώτα....Εσενα καλε μου. Εγώ μπορώ να περιμένω...Εσένα να πάρουν καλέ μου....Και εγώ θα έρχομαι να σε βλέπω και ας μένω στους δρόμους & ας τρώω σκουπίδια"

ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ
ΤΟΝ ΠΙΤΜΠΟΥΛΑΚΟ...ΣΗΜΕΡΑ ΜΗΝΥΟΥΜΕ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΨΑΛΙΔΙ ΤΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑΜΕ ΤΑ ΦΙΛΟΖΩΙΚΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΖΩΟ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ & ΝΑ ΤΟΥ ΒΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΠΙΤΙ http://adespotathriasio.blogspot.com/2009/09/1709.html

ΤΗ ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΣΠΙΤΙ (ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ & ΑΡΡΩΣΤΑ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ)....ΤΗΝ ΨΑΧΝΕΙ ΤΟΣΟ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ
**************************************************
τηλεφωνα επικοινωνιας: 6977482988, dimi.sargioti@gmail.com




No comments:

Post a Comment

Translate