Search This Blog

Tuesday, September 15, 2009

O PANTER ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ

Γειά σας ....
Ηθελα να σας ενημερώσω για τα νέα μου....
Η κα Λιλα με φροντισε πολυ καιρό & με έκανε καλά!
Η κα Χριστίνα & η κα Ροζίνα με βούτηξαν από τη στέγη μόλις με είδαν για να βρεθώ σε ενα καθαρό & στεγνό περιβάλλον.
Ο κος Κώστας με φιλοξένησε μια βδομάδα & θέλω να ευχαριστήσω και τον Εκτορα, τη Μολυ,& το γάτο Τάκη που με δέχτηκαν και με άφησαν να φάω το φαγητό τους & να κοιμηθώ στα καλαθάκια τους.
Η κα Ολγα & η κα Νόρα μου προσέφεραν σπίτι & συνέχισαν τη φιλοξενία & θέλω να ευχαριστήσω και τους δικούς τους τετράποδους φίλους που με καλωσόρισαν χωρίς δεύτερη σκυλοκουβέντα.
Η κα Ιρια πάλεψε να μου βρει οικογένεια όπως και όλοι όσοι με "προώθησαν".
Η κα Νινέττα με μετέφερε αγόγγυστα στη νέα μου οικογένεια που βρίσκεται στην Αμφισσα.

Τέλος Κωνσταντίνα & Ελλη σας ευχαριστώ που με βάλατε στις ζωές σας & στο σπίτι σας.
Θα είμαι καλός, τρυφερός, ζουζουνιάρης.
Θα είμαι ο γόης που θα σας κλέψει τη καρδιά.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ
***************
Γειά σας με λένε Panther, εξαιτίας της παρδαλής γκρι-μαύρης γούνας μας!

Μεγάλωσα λιγάκι τώρα (όχι πολύ). Είμαι περίπου 2μηνών.
Θα γίνω μεσαίου μεγέθους (εως 15 κιλά αν και χλωμό το βλέπω ).

Είμαι απίστευτα εντυπωσιακο μωρό.
Λατρεύω τα σκυλάκια αλλά λατρεύω περισσότερο τα γατάκια. Φιλοξενούμαι τώρα και με το γατοΤάκη είμαστε κολλητοί. Λατρεύω να του γλύφω τα αυτιά και αυτός να φωνάζει και να ουρλιάζει ότι σιχαίνεται τα σάλια...χαχαχαχα

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΥΙΟΘΕΣΙΑ....hellooooooo!
επικοινωνία: christina_loh_1972@yahoo.gr, 6944860451, Χριστίνα Λόη

No comments:

Post a Comment

Translate