Search This Blog

Thursday, October 15, 2009

2 ΚΟΥΤΑΒΑΚΙΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΣΠΙΤΙ



(φωτογραφία Ιουνίου)

Λεγομαι Μάγια και βρήκα δυο υπεροχα σκυλάκια/ κουταβακια στην παραλια της Ανάβυσσου [απο την πλευρα της καντινας του κακλαμανακι]. Κατα την ταπεινη μου αποψη φαινονται ρατσας σκυλια και εχουν κομμένη την ουρίτσα τους .

Θα ηθελα παρα πολυ να τα εχω μα αυτη την στιγμη εχω 14 αδεσποτα σκυλακια στη γειτονια μου κουταβια και αυτα,που προσπαθω να τα φροντιζω και με την βοηθεια του πνευματος να επιβιώσουν ,ωστε να δουν σε αυτο τον κοσμο λιγο χαδι αγαπη και φροντιδα.

Τι αλλο να κανω? Ειμαι σε απογνωση.
Τα φουκαριαρικα τους εβαλα φαγητο νερο αλλα τωρα ειναι στο ελεος ,δεν εχω καποιον γνωστο αυτη την στιγμη που να ενδιαφερεται για αυτην την συντροφια και ειναι δυο αδερφια. Τα αλλα δυο αδέλφια τους -μου είπαν οι παραθεριστές της περιοχης- δεν τα κατάφεραν .

Θα σας παρακαλούσα θερμα αν έχετε κατι στην αντίληψη σας που θα μπορουσε να τα κρατησει να βρουν και αυτα ενα σπιτι που θα τους έδινε αγαπη χωρις φυσικα να σας φερω αναστάτωση η ταλαιπωρία ,οποια δηποτε στιγμη της ημερας να επικοινωνήσει μαζι μου στο τηλ 6974781155, magiaxro@gmail.com, για να το χειριστούμε απο κοινου το θεμα για την αποκατάσταση αυτων των καταπληκτικών χαραχτήρων .

Σας ευχαριστω θερμα για το χρονο σας .

No comments:

Post a Comment

Translate