Search This Blog

Thursday, October 22, 2009

ΧΑΣΚΕΙ...ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ




Καλημέρα σας!!!!!!
Μπορεί να είμαι λύκο-χασκευ, μπορεί να είμαι πανέμορφος & κούκλος & τσαχπίνης αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για τα αφεντικούλια μου για να με κρατήσουν.
Αλλαξαν σπιτάκι & το νέο τους σπιτάκι δεν με χωρούσε και εμένα.
'Ετσι θεώρησαν ότι ο δρόμος θα είναι καλύτερος για μένα....
Και με πέταξαν εκεί.
΄
Ισως πιστεύουν στο Θεό & έτσι είπαν από μέσα τους:
"Ο Θεος είναι μεγάλος & προστατεύει τα πλασμάτά του. Ετσι θα προστατέψει και το σκυλάκο"
Βέβαια δεν ρώτησαν τόσους φίλους μου που μέσα στους δρόμους ζούν τη φρίκη της ασιτίας, της αρρώστειας, της κακοποίησης.
Δεν ρώτησαν τα κουτάβακια που τα πεθαίνουν μέσα στους κάδους σκουπιδιών.
Πάντως για μένα ο Θεός ήταν όντως μεγάλος γιατί τουλάχιστον βρέθηκε ένας άνθρωπος να μου δίνει λίγες κροκετούλες!
ΨΑΧΝΩ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ!
Τηλ επικοινωνίας 6942845799 και 6944 949 741

No comments:

Post a Comment

Translate