Search This Blog

Monday, November 2, 2009

ΣΚΥΛΑΚΙ ΤΗΣ HELEXPO



Γειά σας,

είμαι το σκυλάκι του μολ.
Δεν θυμαμαι πως είχα βρεθεί σε αυτόν τον χώρο, αλλά θυμάμαι τον εαυτό μου σε αυτόν απο τότε που με θυμάμαι. Αλήθεια.
Άκουγα τους ανθρώπους εκεί στο πάρκινγ να λενε ότι με είχαν πετάξει από πολύ μωρό....
Πριν από ενάμισυ μήνα περίπου ένα αυτοκίνητο, από αυτά τα σιδερένια μεγάλα ζώα, που δεν έχουν πόδια αλλά ρόδες, εσείς οι άνθρωποι τα ξέρετε καλά, με χτύπησε. Πόνεσα πολύ και για δύο μέρες περίπου δεν μπορούσα να κουνηθώ. Ήμουν πεσμένος εκεί στο παρκινγκ, μέχρι που μια καλή κυρία με είδε με ταϊσε και κινητοποιήσε πολλους καλούς ανθρώπους. Ένας πολύ καλός άνθρωπος ήρθε και με πήρε και με πήγαν σε μια κλινική. Εκεί άκουσα να λένε ότι είχα σπάσει την λεκάνη μου. Κάθισα εκεί ένα μήνα σε ακινησία και έγινα καλά. Τα έξοδα μου για να γίνω καλά τα πλήρωσε ο δήμος Αμαρουσίου. Ο άνθρωπος (Γιώργο τον λένε) που με πήγε εκεί, ήρθε και με πήρε πριν από 10 μέρες και τώρα, με φιλοξενεί σε ένα οικόπεδο κοντά στο σπίτι του. Είμαι πολύ καλά πια, τρέχω, παίζω και είμαι υγιέστατος.Έχουμε γίνει πολύ καλοί φίλοι, με τον Γιώργο, όμως δεν μπορεί να με πάρει και εμένα στο δικό του σπίτι γιατί έχει ήδη 7 σκυλάκια. Μάλιστα το ένα το λυκόσκυλο που υπάρχει εκεί δεν με συμπαθεί καθόλου! Στο οικόπεδο αυτο που με φιλοξενούν είμαι μοναχούλης μου και δεν μπορώ να μείνω για πολυ καιρό ακόμη γιατί ο κύριος που το έχει το θέλει.
Έτσι αν δεν βρεθεί κάποιο καλό σπίτι με φιλόζωους ανθρώπους, θα πρέπει να πάω πάλι πίσω στο παρκιγνκ και φοβάμαι και πάλι μήπως με χτυπήσει κανένα αυτόκινητο.
Αν θέλετε να με υιοθετήσετε και να με πάρετε στο σπίτι σας τηλεφωνείστε για εμένα στα τηλ:
Γιώργος 6945109880
Πάνος 6972664033, panoskaffes@yahoo.gr
Είμαι πολύ καλός και πολύ γλυκούλης περίπου 1,5 με 2 χρονών και θα σας χαρίσω την αγάπη μου για όλη μου την ζωή.

No comments:

Post a Comment

Translate