Search This Blog

Friday, November 13, 2009

KAΡΜΕΝΣΙΤΑ...YIOΘΕΤΗΘΗΚΕ



ENHMEΡΩΣΗ 23/11/2009
Καλημέρα σας & καλή εβδομάδα & ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Είμαι η αγαπημένη σας ΚΑΡΜΕΝΣΙΤΑ (ή καλύτερα BATMENSITA!!!!)
Μετά από τεράστια αγωνία, από μεγάλους αγώνες, από φόβο για το αύριο ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ! ΒΡΗΚΑ ΣΠΙΤΙ.Από χθες είμαι στο νέο μου σπίτι, στη νέα μου οικογένεια, στο νέο μου αφεντικό!!!!
Είμαι τυχερή όσο λίγα σκυλάκια γιατί βρέθηκαν

-εθελοντές να με μαζέψουν από το δρόμο όταν ήμουν ακόμα κουτάβι με κλειστά μάτια & με έσωσαν από την ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ που πολλοί εφαρμόζουν όταν τα μικρά ζωάκια δεν έχουν προλάβει να αντικρύσουν το κόσμο.Γιατί μας το κάνουν αυτό? Κανείς μας δεν γνωρίζει την τύχη του ή τους φίλους που μπορεί να αποκτήσει στην πορεία της ζωής του! ΜΗ ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ!
-την κα Λιλα από την Ελευσίνα που με φιλοξένησε πολύ καιρό
-τη Μαριαννουλα μου την καλή που με φιλοξενήσε πάνω από 3 μήνες, που πάλεψε για εμένα ακόμα και αν πολλές φορές ήρθε σε δύσκολη θέση....Αυτή τη κοπέλα που δεν έψαξε απλά για μια οικογένεια, αλλά για την ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ για εμένα!
-το φίλο μου το Χρήστο που μεσολάβησε & τη νέα μου οικογένεια για την οποία περισσεύει να αναφέρω την αγάπη τους για τα αδεσποτάκια και τα ημιαιμάκια σαν και εμένα.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ.

ΜΠΟΡΕΙ ΕΓΩ ΝΑ ΕΧΩ ΣΤΕΓΗ & ΜΑΞΙΛΑΡΕΣ & ΣΠΙΤΑΚΙ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΥΡΚΩΝΩ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΥΠΟΦΕΡΕΤΕ ΑΠΟ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΦΟΛΕΣ, ΚΛΩΤΣΙΕΣ! ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ...ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ..Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΦΥΛΑΕΙ!
************
ENHMEΡΩΣΗ 13/11/2009

Δυστυχώς η Καρμενσιτα πρέπει να εγκαταλείψει τους καναπέδες & να ακολουθήσει τη τυχη τοσων αδέσποτων.

Η κοπέλα που τη φιλοξενει τόσους μήνες δεν μπορεί πλέον να την κρατήσει & κανείς δεν ενδιαφέρθηκε ούτε για φιλοξενία ούτε για υιοθεσία!

Η Καρμενσίτα θα πάει σε στέγη ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΕΚΕΙ!

Ξερουμε καλά το νερό που πλημμυρίζει τα διαζώματα & το κρύο που τα κουράζει, τις αρρώστιες, τους σκυλοκαυγάδες....

Ελπίζουμε να αντέξει μέχρι κάποιος να μπορέσει να τους δώσει ενα μονιμο σπιτικό.
Μέχρι να της δώσει αγάπη.
Μέχρι να της δώσει παιχνίδια να μασουλάει.
Μέχρι να της δώσει το χώρο της!

Απλά ελπίζουμε η Καρμενσίτα να τη βγάλει και φέτος όπως το ίδιο ελπίζουμε για όλα τα αδεσποτάκια του κόσμου

Επικοινωνία (γραπτή κατά προτίμηση), Χριστίνα Λόη, 6944860451,christina_loh_1972@yahoo.gr

1 comment:

  1. makari na mporousa na to iothetisw alla exw idi 6 skilakia:((((((((((((

    ReplyDelete

Translate