Search This Blog

Wednesday, November 11, 2009

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΝΑ



Είμαι η πρώτη που θα σας ευχηθεί ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ & ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Εγώ η Λίνα, η αδιάφορη σκυλίτσα που από το Σεπτέμβριο του 2008 ψάχνω για τη θέση μου σε αυτό τον κόσμο!
Είμαι η πρώτη που θα σας ευχηθεί γιατί είμαι η τελευταία που ελπίζει να βρεί σπίτι.
Δύο χειρουργεία & ενάμισης χρόνος σε πανσιόν, κτηνιάτρους, κλουβιά, φιλοξενίες προσωρινές.

Τα δεύτερα Χριστούγεννα με βρίσκουν χωρίς οικογένεια.
ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ.
Και αναρωτιέμαι: γιατί με σώσατε? Για με βασανίζετε μέσα στα κλουβιά?
Για να με ξεχνάτε?
Για να με θεωρήσετε άσχημη & αδιάφορη?
Εκεί στο δρόμο ήμουν κάποια, ήμουν η Λίνα, η φίλη του Αρη & του Μήτσου & της Μαρκησίας… Τώρα είμαι η Λίνα, η ξεχασμένη, η αδιάφορη, η χωρίς φίλους & μέλλον.

Δεν ελπίζω στα θαύματα πλέον. Παρακαλώ το Θεό μόνο να με αφήσετε κάποτε να γυρίσω στο δρόμο. Εκεί που ήμουν κάποια! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !

Επικοινωνία: Χριστίνα Λόη, 6944860451, Christina_loh_1972@yahoo.gr
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΗ! ΨΑΧΝΕΙ ΕΔΏ ΚΑΙ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ!

1 comment:

  1. Στον χώρο που βρίσκεται τώρα, κρυώνει και νιώθει ανασφαλής και γαυγίζει συνέχεια. Χρειάζεται κάπου ζεστά και στοργικά. Χρειάζεται οικογένεια.

    ReplyDelete

Translate