Search This Blog

Friday, December 11, 2009

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ 11/12 ΣΤΙΣ 15.00 ΓΙΑ ΣΚΥΛΑΚΙ ΠΟΥ ΓΛΥΤΩΣΕ ΧΘΕΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΟΥ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 15/12/2009.
Η ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΧΡΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΝΙΟΒΗ (ετσι την ονομασε την τυχερη κουκλα της Συγγρου) ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΔΑΦΝΟΥΛΑ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ (αν ειναι ποτε δυνατο!!!! για να σωσει την χαζοσκυλίτσα) & ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΔΩΣΕ ΑΓΑΠΗ & ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ!
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΝΙΟΒΑΚΙ
**************************************

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ 11/12 ΣΤΙΣ 15.00 ΓΙΑ ΣΚΥΛΑΚΙ ΠΟΥ ΓΛΥΤΩΣΕ ΧΘΕΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΟΥ
Αναδημοσίευση απο Δάφνη

Είναι 22:00 το βράδυ και επιστρέφω χαρούμενη από το ΣΕΦ.... Είμαι στην Ποσειδώνος , στρίβω αριστερά και μπαίνω Συγγρού στο ρεύμα προς Αθήνα για να πάω προς Ν. Σμύρνη…..

Με την άκρη του ματιού μου, βλέπω πάνω στο διάζωμα της Συγγρού, ένα «κουβαράκι»…….«Παναγία μου» λέω…. «Πώς βρέθηκε εκεί το σκυλάκι;»…..

Παρκάρω κάπου το αυτοκίνητο και διέσχισα την λεωφόρο τρέχοντας…. Ανέβηκα το διάζωμα και την πλησίασα σιγά σιγά.. Έτρεμε και ήταν φοβισμένο…… έκανε να φύγει και φοβήθηκα μην πέσει κάτω και την πατήσουν τα αυτοκίνητα που έτρεχαν σαν δαιμονισμένα…
Έκατσα δίπλα της και άρχισα να της μιλάω….. όλο και την πλησίαζα……. Αυτή έτρεμε και με κοίταζε διστακτικά….

Φόραγε ένα ροζ περιλαίμιο ευτυχώς…. Μετά από μισή ωρίτσα περίπου την γράπωσα!!!!!
Την πήρα αγκαλιά, ευτυχώς είναι μεσαίου προς μικρού μεγέθους, και διασχίσαμε σαν παλαβές την Συγγρού!!!!

Έπρεπε να την απομακρίνω από την λεωφόρο όμως, γιατί φοβήθηκα μην ξαναβγεί…. Την είχα αγκαλιά και είχε σταματήσει να τρέμει… αλλά ξεκίνησε η βροχή κανονικά….. πού να την πάω….. πού να την αφήσω μόνη της…. Της έβαλα και έφαγε μία κονσέρβα που είχα στο αυτοκίνητο…. Και με κοίταζε….. ήταν σίγουρα σπιτίσια…. Δεν είχε οικειότητα ούτε με τον δρόμο,ούτε με τους θορύβους……

Εγώ δεν μπορούσα να την κρατήσω…. Έχω ένα Rott Weiller και 2 γατιά---- Παίρνω τηλέφωνο μία από τις καλύτερες μου φίλες ….. Παιδική φίλη της αδερφής μου και δικιά μου…. Μία κοπέλα που έχει 2 σκυλιά, το ένα εκ των 2 αδέσποτο που το πήρε για λίγο και το κράτησε, και το αγάπησε όσο τίποτα άλλο… Χωρίς δεύτερη κουβέντα μου είπε να της το πάω για το βράδυ τουλάχιστον….. να μην μείνει έξω……

Αμέσως μόλις βρέθηκε στο σπίτι, το σκυλί άλλαξε εντελώς…. Βρισκόταν στον χώρο του….. Ξεθάρρεψε, έκανε χαρές, έδινε φιλάκια. Σίγουρα είναι χαμένο ή παρατημένο……

Σήμερα όμως πρέπει να φύγει…… βοηθήστε με προσωρινά με μία φιλοξενία μέχρι να του βρω ένα μόνιμο σπίτι, ή μήπως καταφέρω να βρω την οικογένειά του την πραγματική…..

Είναι σαν μικρό κόλλεϋ, άσπρη με λίγο καφέ και λίγο μαύρο…. Μυτερή μουσουδίτσα και μικρή στο μέγεθος……Είναι μία star πραγματικά….. (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ)


Όποιος μπορεί να βοηθήσει έστω και λίγες μέρες ας επικοινωνήσει μαζί μου 6977-957349 6944-260096, DKosma@eurobank.gr
Δαφνούλα

No comments:

Post a Comment

Translate