Search This Blog

Sunday, January 31, 2010

ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 02/02/2010
ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ
*************************
Αγαπητοί φίλοι
Ονομάζομαι Παναγιώτα και πριν κάποιες ώρες το μεσημέρι βρήκα στην αυλή του σπιτιού μου ένα σκυλάκι (κανίς μάλλον). Σας επισυνάπτω 2 φωτογραφίες του . Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες φοράει ένα ρουχαλάκι για σκύλους πράγμα που υποδηλώνει ότι:
α) Είτε το έχασε ο ιδιοκτήτης του
β) Είτε ότι το παράτησε ο ιδιοκτήτης του...
Από μια πρώτη ματιά βλέπω ότι είναι ιδιαίτερα φιλικό αν και φοβισμένο (αλλά σιγά σιγά προσαρμόζεται)
Το πρόβλημά μου είναι ότι για αντικειμενικούς λόγους δεν μπορώ να το φιλοξενήσω μέσα στο σπίτι μου (και αυτό δεν είναι υπεκφυγή) από τη μια, διότι ζω μέσα σε ένα χώρο πολύ μικρό στο ημιυπόγειο του πατρικού μου μαζί με 9 γατάκια οπότε καταλαβαίνετε ότι τη δεδομένη στιγμή δεν μπορώ να αφήσω το σκυλάκι μέσα στο σπίτι μαζί με τις γάτες μου. Ήδη υπάρχει τεταμένη κατάσταση ( τα γατιά έχουν φρικάρει) αν και το σκυλάκι είναι ιδιαίτερα ήσυχο.
Από την άλλη δεν θέλω να το αφήσω έξω στην αυλή και μάλιστα χωρίς λουρί (δεν έχω λουρί και δεν μπορώ να βγω έξω να αγοράσω) γιατι είναι σίγουρο ότι θα το σκάσει. Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω!!!!!
Εχω τυπώσει κάποια ανακοίνωση να κολλήσω εδώ στη γειτονιά που μένω και δεν μπορώ να βγώ καν έξω γιατί φοβάμαι να αφήσω το σκυλί μόνο του με τα γατιά μου.
Για να προλάβω κάποια απορία σας όσον αφορά του να βρω κάποια βοήθεια από το κοντινό μου περιβάλλον, όχι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, ήδη αντιμετωπίζω μέγιστο πρόβλημα με τα γατάκια μου από τους οικείους μου εδώ και χρόνια και προσπαθώ με όσο το δυνατόν πιο αξιοπρεπή στάση να φροντίσω τα ζώα μου αλλά και τα αδέσποτα της γειτονιάς (και κρίνομαι με τους χειροτέρους χαρακτηρισμούς γι' αυτό). Δυστυχώς οι συγκυρίες είναι ακόμα πιο αρνητικές για μένα διότι είμαι κοντά 8 μήνες χωρίς μόνιμη δουλειά, πράγμα που δυσκολεύει ακόμα περίσσοτερο τη ζωή μου.
Η χάρη που ζητάω από σας είναι αν είναι δυνατόν ένας φίλος-φίλη να φιλοξενήσει το σκυλάκο μέχρι να βρούμε τον ιδιοκτήτη του (ελπίζω να βρεθεί, θα προσπαθήσω να κολλήσω κάποιες ανακοινώσεις εδώ στη γειτονιά μου), ή ακόμα ακόμα αν δεν βρεθεί, να το υιοθετούσε ένας πραγματικά ευαίσθητος άνθρωπος. Παιδιά βρήκα κάποια μέϊλ στο σάϊτ του και κοινοποιώ την έκκληση για βοήθεια σε σας."

Σας παρακαλώ βοηθήστε με

http://troktiko.blogspot.com/2010/01/blo
g-post_540.html

No comments:

Post a Comment

Translate