Search This Blog

Monday, February 8, 2010

ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟ




Γεια σας! Να συστηθώ!Με λένε πιτσιρίκο και η ιστορία μου συνηθισμένη:Την Πέμπτη καθόμουν με τα αδέρφια μου σε μια πλατεία στον Ασπρόπυργο και ξαφνικά βλέπω μια κοπέλα να έρχεται προς το μέρος μας, προσπάθησα να φύγω γιατί την τελευταία φορά που κάποιος με πλησίασε πόνεσα πολύ, όμως αυτό το φοβερό πρήξιμο στην κοιλιά μου με εμπόδιζε και δεν μπορούσα να τρέξω! Έντρομος αφέθηκα στα χέρια της και προς μεγάλη μου έκπληξη αντί για πόνο αισθάνθηκα χάδια (για πρώτη φορά!). Την άκουσα να λέει «δεν είναι δυνατόν, πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο».Μετά δεν θυμάμαι πολλά, εκτός από το κρύο σιδερένιο κλουβί στο οποίο βρίσκομαι και τώρα και τον κύριο με την άσπρη μπλούζα που έρχεται κάθε τόσο και με τσιμπάει.Συνέχεια λένε για κλουβιά και φάρμακα και η κοπέλα φαίνεται πολύ ανήσυχη.


Σας παρακαλώ ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ! Δεν θέλω να ζήσω άλλο στο κλουβί!!! Θέλω να βρω τα αδερφάκια μου και να είμαι ελεύθερος! Μπορεί να πεινάω και να κρυώνω όμως μπορώ να πηγαίνω όπου θέλω και να είμαι με τα αδερφάκια μου που με αγαπάνε και τα αγαπάω!ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΤΕ ΜΕ! Δεν μπορώ να ζήσω στο κλουβί!


6942830897 Ροζίνα, r_christodoulatou@yahoo.gr


(τελικά ο σκυλάκος είχε στην κοιλίτσα του υγρό -2 λίτρα αφαίρεσε ο γιατρός-τώρα παίρνει φάρμακα για να διαπιστωθεί τι το προκάλεσε -χτύπημα ή παθολογικό αίτιο- και επείγει υιοθεσία ή φιλοξενία του, καθώς δεν υπάρχει χώρος για να τον έχω ζεστό και προστατευμένο όσο θα παίρνει την αγωγή του)


Ευχαριστώ πολύ


Ροζίνα

No comments:

Post a Comment

Translate