Search This Blog

Tuesday, March 2, 2010

Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ..ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΓΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ/ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ 10/03/2010





Γεια σας!

Με λένε Πιτσιρίκο & την Πέμπτη (4/2/2010) η καλή εθελόντρια Ροζινούλα με περιμάζωξε από την πλατεία του Ασπρόπυργο & με πήγε πανικόβλητη στο γιατρούλη .

Ο καλός γιατρούλης αφαίρεσε 2 λίτρα υγρό από μια κύστη στη κοιλίτσα μου! Μια κύστη που δημιουργήθηκε λένε από δυνατό χτύπημα!!!!!

Καλέ, χαμπάρι δεν πήρα ότι ήμουν τόσο αρρωστούλης & ετοιμοθάνατος.

Βλέπετε εμείς τα αδεσποτάκια είμαστε πιο ψύχραιμα. Δεν γκρινιάζουμε, δεν κλαίμε, δεν αντιστεκόμαστε! Λατρεύουμε τη ζωή αλλά περνάμε τόσα στους δρόμους που ο θάνατος δεν μας τρομάζει. Πολλές φορές μας λυτρώνει!

Τέλος καλό, όλα καλά! Τώρα είμαι περδίκι & χοροπηδάω ευτυχισμένος που αναπνέω & θα δω μια ακόμα άνοιξη να έρχεται στην πόλη μας!

Όμως τώρα τελειώνει η θεραπεία μου & πρέπει

- είτε να γυρίσω στο δρόμο (Δεν ξέρω αν το καλοθέλω αυτό αν & μου λείπουν τα αδελφάκια μου που τα άφησα πίσω στην αφιλόξενη πλατεία)

- είτε να ζήσω σε αφιλόξενα / κρύα κλουβιά, σε στέγες ή σε πανσιόν αλλά φοβάμαι ότι θα με ξεχάσετε εκεί μέχρι να πεθάνω όπως συμβαίνει σε τόσους άλλους φίλους μου που ραγίζει η καρδιά τους πίσω από τα κάγκελα.

Ψάχνω επειγόντως για φιλοξενία / υιοθεσία από τις 10/03/2010

6942830897 Ροζίνα, r_christodoulatou@yahoo.gr



No comments:

Post a Comment

Translate