Search This Blog

Monday, March 1, 2010

LU η ΔΑΣΚΑΛΑ...ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ





Γειά σας!

Με λένε Lu . Είμαι γκριφονίτσα, μεσαίου μεγέθους, 2 χρονών περίπου, στειρωμένη, εμβολιασμένη, τσιπαρισμένη.

ΔΙΑΚΡΙΝΟΜΑΙ για το φανταστικό μου χτένισμα & το μοναδικό καλοχτενισμένο τσουλούφι που πέφτει συνέχεια μέσα στα μάτια μου & το φυσάω κάθε τόσο.

Φόραγα παλιά & γαλάκια & το είχα ρίξει στο διάβασμα. Βλέπετε από μικρή λάτρευα τα παιδιά & ήθελα να γίνω δασκάλα. Αλλά δεν τα κατάφερα.

Τέλος πάντων.....Το σημαντικό είναι πως ΖΩ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΘΑΥΜΑ! Μέχρι πριν 2 μήνες έμενα σε μια γειτονιά του Αιγάλεω με αρκετούς φίλους να με φροντίζουν.

Ομως σε κάθε γειτονιά υπάρχει ένας εχθρός! Πάντα υπάρχει μια σκοτεινή ψυχή που κυνηγάει αδύναμα πλάσματα σαν & μένα. Μια τέτοια μαύρη ψυχή τηλεφώνησε στο δήμο & στο ΔΙΚΕΠΑΖ & είπε ψέματα: ότι είμαι "αγρια", "επικίνδυνη", ότι "δαγκώνω" και πολλά άθλια ψέματα.Μια μεγάλη ένεση γεμάτη θανατικό φτιάχτηκε & είχε το όνομά μου πάνω της!

Ομως οι φίλοι που με φρόντιζαν με αναζήτησαν, με βρήκαν μέσα στα κλουβιά του ΔΙΚΕΠΑΖ, με υποστήριξαν (ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΝΝΑΚΗ , ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ). Με βούτηξαν από τα επικίνδυνα κλουβιά & βρήκα και μια προσωρινή φιλοξενία στο σπίτι του καλού ΗΛΙΑ.

Ομως πρέπει να βρώ άμεσα σπίτι .
ΗΔΗ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΚΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΑ & ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!
ΜΗ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ. Θέλω καποιον να με προστατέψει από τη κακία & τα ψέματα των ανθρώπων.

Επικοινωνία: Hλία Φλαμπούρης 210 55 61 741 / 589 / 590. ilflabouris@omilosxini.gr

No comments:

Post a Comment

Translate