Search This Blog

Thursday, April 1, 2010

ΝΙΝΟ...ΤΥΦΛΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ





ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 12/04/2010

ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΧΑΡΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΝΙΝΟ ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ.

ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕ ΑΡΧΙΚΑ!

ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ & ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ & ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ.ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ!

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΝΙΝΟ

*******************************************************************************

Γειά σας...


Με λένε ΝΙΝΟ...

Είμαι μόλις 5 κιλά πραγματάκι, μικρούλης και στην ηλικία.

Είμαι γλυκούλης, τρυφερούλης, χαδιάρης & τσαχπίνης.


ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΗΣ ΑΝ ΚΑΙ ΤΥΦΛΟΥΛΗΣ.

Δυστυχώς κάποιον ενόχλησα με αποτέλεσμα να με κλωτσήσουν τόσες φορές & τόσο δυνατά στο κεφαλάκι μου ώστε να ΧΑΣΩ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ μου.


Με βρήκαν εθελοντές της Ελευσίνας σε άθλια κατάσταση & τώρα με φιλοξενεί η πρόεδρος.

Ομως ήδη έχουν αρχίσει τα όργανα για όλους τους φιλοξενούμενους φίλους μου ΣΤΗΝ ΑΣΤΕΓΗ ΣΤΕΓΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΘΑ ΠΕΤΑΧΤΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ (Εμαθα οτι σύντοα θα βγει δελτίο τύπου από τους εθελοντές). Οποτε ουτε και εγω μπορω να φιλοξενηθω αλλο.


ΨΑΧΝΩ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΓΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ/ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΟΛΑΣ 01/04/2010. ΜΗ ΜΕ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ! ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΚΥΛΑΚΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ.


Επικοινωνία: ΖΩΟΦΙΛΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ & ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ

Λίλα, 6972268514

Ροζίνα, 6942830897, r_christodoulatou@yahoo.gr

(προτιμάτε τη γραπτή επικοινωνία)

No comments:

Post a Comment

Translate