Search This Blog

Tuesday, October 26, 2010

ΣΤΑΥΡΟΣ.ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ


3 Μήνες μενω κοντα στην Παρνηθα και δεν προλαβαινω να παρω ανασα. Η κατασταση στις περιοχές Παρνηθα, Μενιδι ειναι τραγικη σε σχεση με τα αδεσποτα.
Ο Σταυρος μου ειναι ενα αδεσποτακι που κατεβηκε απο την Παρνηθα, αποστεωμενο και εξαντλημένο και βρηκε καταφυγιο στην αυλή μου, η οποια μοιραζεται με τον ιδιοκτητη του σπιτιου.
Προσπαθουσα να κραταω τις ισορροπιες και να μην ενοχλώ οσο γινεται, δεδομενου οτι εχω 2 δικα μου σκυλια, 1 γατο και επιπλέον 2 γατες που εχουν βρει καταφυγιο στο μπαλκονι μου.Ο Σταυρος ζουσε εξω απο την αυλή, ειχε το σπιτακι του, φαγητο νερο και ολα ηταν καλα με την ανοχη του ιδιοκτητη. Το Σαββατο, ομως, ο Σταυρος εκανε μια τρυπα στο γκαζον του ιδιοκτητη και το γυαλι εσπασε. Εγω ελειπα και δεν ηξερα τι ειχε συμβει. Ευτυχως, ηταν η αδελφή μου στο σπιτι και γλιτωσαμε τον Σταυρο απο "εξαφανιση".
Ο ιδιοκτητης, εβγαλε ολα του τα νευρα πανω στην αδελφή μου και το σκυλι και απειλησε οτι αν δεν εφευγε στο επομενο 24ωρο, θα τον επαιρνε με το αυτοκινητο και θα τον αφηνε μακρια για να μην ξαναγυρισει.
Με τη βοηθεια μιας φιλης (καθως ειμαι ανεργη), μεταφερθηκε ξημερωματα κυριακης σε πανσιον για 10 μερες.
Για υιοθεσια δεν εχει βρεθει κανεις εδω και ενα μηνα. Ψαχνω να βρω εναν χωρο για φιλοξενια: ενα κτημα, μια αυλη, ενα εργοστασιο, μια ασφαλη γειτονια, οτιδηποτε τελος παντων, να μεινει οσο χρειαστει. Ολα τα εξοδα του θα ειναι καλυμμενα απο εμενα. Ειναι στειρωμένος, εμβολιασμενος, αποπαρασιτωμενος, με προσφατες εξετασεις, αρνητικες σε ερλιχειωση και καλαζαρ. Σας παρακαλω προωθήστε οπου μπορειτε. Τα παει καλα με τα θηλυκα και με ηρεμα αρσενικα. Με γατες, αντιδρα ανάλογα με τα κεφια του.
Καθε προταση ή βοηθεια ειναι πολυτιμη. Δεν θελω μετα απο 1 μηνα αγωνα, για να τον συνεφερω, να κινδυνεψει η ζωουλα του ουτε για ενα λεπτο.Ειχα αποφασει να τον κρατησω αν δεν δοθει. Δυστυχως, ομως δεν μπορω προς το παρον να τον εχω μαζι μου.

Σας παρακαλω προωθηστε οπου μπορειτε. Τον μεταφερω και εκτος Αθηνων, αρκει να ξερω οτι καποιος θα τον φροντιζει και θα ειναι ασφαλης.
Επικοινωνια: Τηλ 6976510568-Αννα
Mail: http://de.mc275.mail.yahoo.com/mc/compose?to=anrizopoulou@yahoo.gr

No comments:

Post a Comment

Translate