Search This Blog

Tuesday, February 1, 2011

Η ΕΛΠΙΔΑ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ








"Γεια σας, είμαι η Ελπίδα, το κουταβάκι που βρέθηκα πεταμένο στο ποτάμι πριν 3 μήνες!
Πλέον, μετά από την φροντίδα των φίλων μου και της καλής μου Έφης, δεν θυμίζω τίποτα από εκείνο το ταλαίπωρο πλασματάκι.
Έχω βγάλει υπέροχα καστανά μαλλάκια, τρέχω και παίζω όλο χαρά και νάζι και κάνω χαρές σε όλα τα ζωάκια και τους ανθρώπους που έρχονται να με δουν.
Είμαι μια χαρούμενη λουκανικίτσα, 6 κιλών και 7 μηνών και δεν θα μεγαλώσω άλλο, όμως μην ανησυχείτε, ό,τι μου λείπει σε μπόι το έχω σε τσαχπινιά και χάρη!
Το μόνο που μου λείπει είναι το παντοτινό μου σπίτι και η δική μου οικογένεια!
Θα με βοηθήσετε να ψάξουμε όλοι μαζί;
Όποιος ενδιαφέρεται να με γνωρίσει μπορεί να τηλεφωνήσει στο 6942 830897 ή να στείλει μήνυμα στο r_christodoulatou@yahoo.gr (Ροζίνα)
* Θα δοθώ με συμβόλαιο υιοθεσίας, microchip και την υποχρέωση να στειρωθώ όταν φτάσω στην κατάλληλη ηλικία γιατί δεν θέλω και άλλα κουταβάκια να περάσουν όσα πέρασα εγώ και η αδερφούλα μου."

η ιστορία της εδώ : http://www.facebook.com/note.php?saved&¬e_id=491954395268

No comments:

Post a Comment

Translate