Search This Blog

Monday, February 28, 2011

ZOYZOY..ΕΚΛΑΠΗ ΑΠΟ ΤΣΙΓΓΑΝΑΚΙ...ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ


Παιδιά,
αυτή είναι η Ζουζού μου. 1η Απρίλη γίνεται δύο χρονών, ζυγίζει 1.600,
έχει ύψος 0,20 πόντους και μήκος 0,30. Μου την έκλεψαν απ' το μπαλκόνι
του σπιτιού μου που είναι υπερυψωμένο ισόγειο. Ήταν ένα τσιγγανάκι το
είδα, το κυνήγησα, πήρα ταξί το έψαξα σε όλα τα στενά, έφτασα μέχρι
τον καταυλισμό στη Θηβών και έναν άλλον στο Γ΄ Νεκροταφείο. Πήγα και
στην αστυνομία. Μου είπαν ότι παρόλο που έχει μικροτσίπ, αυτοί δεν
έχουν σύστημα gps για ανεύρεση ζώων, όπως στο εξωτερικό.
Τι σας ζητάω. Όσοι έχετε σελίδα στο facebook
βγάλτε τη φωτό της Ζουζούς μου και την εξής ανακοίνωση:
"Η Μπελίκα Κουμπαρέλη έχασε το σκυλάκι της, ράτσας Γιορκσάρι Τεριέ,
χρώματος μελί στο πρόσωπο και μαύρο στο σώμα, βάρους 1.660, ύψους 0-20
και μήκους 0,30, στην περιοχή του Πειραιά. Έχει τσιπ και όποιος το δει
ας ειδοποιήσει στο 698.32.43.020 ή ας το αφήσει σε κάποιον κτηνίατρο
της περιοχής του".

Οι μπάτσοι και ο κτηνίατρος μου είπαν να πάω και στο Παζάρι του
Σχιστού Σκαραμαγκά την Κυριακή το πρωί μήπως την πουλάνε και να κάνω
ό,τι μπορώ πολύ γρήγορα γιατί συχνά τα μικρά σκυλάκια τα σκοτώνουν και
τα κόβουν για να τα πουλήσουν δήθεν ως κουνέλια-λαγούς. Όμως
καταλαβαίνετε είμαι χάλια.
Σας ευχαριστώ όλους πολύ
Με αγάπη
Μπελίκα

1 comment:

  1. Το σκυλάκι αυτό ξέρω ότι βρέθηκε. Και μάλιστα δεν είχε χαθεί...Είχε αποκοιμηθεί μέσα στην ντουλάπα του σπιτιού παίζοντας..Τέλος καλό...όλα καλά λοιπόν!

    ReplyDelete

Translate