Search This Blog

Saturday, March 12, 2011

ΜΑΞ...ΚΙΝΔΥΕΙ ΜΕ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ



ΒΡΕΘΗΚΑ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΩ ΜΕ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΧΗΜΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΡΙΞΕΙ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ..ΕΓΙΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΑΛΑ, ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΙ ΠΑΛΙ!!!

ΕΙΜΑΙ ΝΕΑΡΟΣ 1ΜΙΣΗ ΕΤΟΥΣ, ΥΓΙΗΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑΖΙΑΡΗΣ ΚΑΙ ΗΡΕΜΟΣ…ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΓΩΝΙΤΣΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΤΗΣ ΠΑΝΣΙΟΝ, ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΦΟΣΙΩΣΗ.

Παιδιά σάς παρακαλώ προωθήστε το δημοσιευστε το, ο μάξ είναι από τον νοέμβρη στην πανσιόν γιατί όσοι μάς κάλεσαν τελικά ήθελαν καθαρόαιμο...η ομάδα που τον ανέλαβε οικονομικά στην αρχή πλέον δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στα έξοδα της πανσιόν ενώ εγώ επίσης είμαι άνεργη...ο μάξ κινδυνεύει ΑΜΕΣΑ με επανένταξη, πράγμα πολύ δυσάρεστο εφόσον έχει ήδη συνηθίσει την ασφάλεια της πανσιόν...

Ευχαριστώ , δέσποινα , 6976516452

No comments:

Post a Comment

Translate