Search This Blog

Monday, November 21, 2011

ΤΗ ΜΠΕΜΠΑ ΤΗ ΣΚΟΤΩΣΑΝΕ.ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΕΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΥΧΗ?

Είμαι ο Αλέκος και ζω στο δρόμο.
Όταν ήμουν μικρούλης με έκαναν δώρο σε ένα κοριτσάκι και ήμουν πολύ χαρούμενος γι αυτό. Εκείνη όμως με βαρέθηκε και τρείς μήνες αργότερα με έδιωξαν από το σπίτι. Από τότε ζω έξω. Με κρύο, βροχές, καύσωνα, εγώ ζω έξω. Κοντά στο σπίτι τους, αλλά ..έξω! στο δρόμο. Καμμιά φορά, τα αυτοκίνητα περνάνε ξυστά και φοβάμαι τόσο πολύ!!
Μέχρι πριν λίγο καιρό είχα τη Μπέμπα, την αγαπημένη μου φίλη. Πηγαίναμε παντού μαζί, τρώγαμε μαζί, κοιμόμασταν παρέα.
Κάποιος όμως εδώ στη γειτονιά δεν μας χωνεύει.
Ένα πρωί, της έδωσε ένα κομμάτι κρέας: μετά από λίγο η Μπέμπα άρχισε να τρέμει, της γαύγιζα να συνέλθει, έτρεμε όλο και περισσότερο. Την πήγανε στο γιατρό αλλά δεν ξαναγύρισε...
Έμεινα μόνος μου.
Είναι πιο δύσκολα τώρα. Με ταίζουν αλλά είναι τόσο δύσκολα να ζω έξω στο δρόμο. Όταν βρέχει τρέχω να κρυφτώ σε καμμιά πυλωτή αλλά κι από εκεί με διώχνουν με φωνές, πετώντας πέτρες..
Φοβάμαι τόσο πολύ!!
Ψάχνω ένα σπιτάκι, ανθρώπους που να με αγαπούν - ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ????"

Ο Αλέκος θα δωθεί εμβολιασμένος, αποπαρασιτωμένος, αποκλειστικά σε ζωόφιλους.

ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:6986674738
E-MAIL: mariannaactress@yahoo.gr

No comments:

Post a Comment

Translate