Search This Blog

Tuesday, June 17, 2014

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΓΙΑ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΟ ΓΑΤΑΚΙ!

Eπικοινωνία: Alice Syrigonaki

Θα ήθελα όποιος μπορεί ας με βοηθήσει. Στο σπίτι μου (περιοχή Αμπελόκηποι) σε ένα παρκάκι βρήκα σήμερα ένα μικρούλι γατάκι, σχεδόν νεογέννητο. Έχει ανοιχτά τα ματάκια του και περπατάει, αλλά κλαίει συνέχεια εδώ και 4 μέρες (εγώ νόμιζα ότι φώναζε γιατι ήθελε τη μαμά του). Προφανώς η μαμά του το εγκατέλειψε ή το χάσε. Προσπάθησα να το ταίσω γάλα αλλά δεν μπορούσε ιδιαίτερα να πιεί, απλά έγλυψε λίγο. Πιστεύω ότι είναι πολύ μικρό και θέλει σύριγγα. Ήταν και κάποιοι άλλοι εκεί που... μου είπαν ότι το χουν μαζέψει από το δρόμο 4 φορές. Πήρα τη φιλοζωική που μου είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και ότι είναι μεγάλη ευθύνη για όλους τους οργανισμούς γι αυτό και δεν το αναλαμβάνουν. Μου είπε ότι εειδή είναι πολύ μικρό πρέπει να το πάρει κάποιος σπίτι του και να το ταίζει κάθε 3 ώρες με σύριγγα μέχρι να πάρει λίγο τα πάνω του, αλλά με ειδικό γάλα για μωρά γατάκια. Επειδή έχω ήδη ένα μωρό στο σπίτι 17 μηνών και είναι παααααάρα πολύ δύσκολο αυτή τη χρονική περίοδο να μεγαλώσω με αυτές τις συνθήκες το γατάκι σας παρακαλώ πολύ όποιος ξέρει κάτι που μπορώ να κάνω, κάποιο καταφύγιο που θα το δεχτούν ή αν κάποιος μπορεί να το αναλάβει ας μου πεί, γιατί ειλικρινά όλη την ώρα σκέφτομαι τα μουτράκια του και στεναχωριέμαι. Μου είπαν ότι όσο μένει έξω κινδυνεύει η ζωή του. Σας παρακαλώ πολύ όποιος μπορεί να βοηθήσει και με όποιο τρόπο ας μου πει.

No comments:

Post a Comment

Translate