Search This Blog

Friday, May 22, 2009

ΡΟΥΝΤΥ.........ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ



Ο ΡΟΥΝΤΥ ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ & ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!ΤΟΣΟ Ο ΡΟΥΝΤΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΝΑΝΕ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ Η ΖΕΣΤΑΣΙΑ & Η ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΝΑΔΟΧΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΕΝΟ!ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΡΟΥΝΤΥ
***************************************
Αχ, τι ελπίδες έχω εγώ ανάμεσα σε τόοοοοσα ζωάκια?
Ισως καμία!!!
Ειμαι ο Ρούντυ, κανίς άσπρο, 5 χρόνων.
Η οικογένεια μου με έχει από μικρούλη.
Εζησα μαζί τους πολλά χρόνια ευτυχισμένα - εξ ου και η όμορφη όψη μου- αλλά δυστυχώς πρέπει να τους αποχωριστώ.
Υπάρχει πρόβλημα υγείας και δεν μπορούν να με κρατήσουν άλλο.
Εχω και το τσιπάκι μου & τα στοιχεία θα αλλάξουν όταν και ΑΝ κάποιος με υιοθετήσει - όσο και αν αυτό με πονάει πολύ πολύ & μου ραγίζει τη καρδιά.
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ/ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΥΓΕΙΑΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΑΛΛΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!!!
Επικοινωνία: Χριστίνα, 6944860451, christina_loh_1972@yahoo.gr, Ματίνα, 6974881664

No comments:

Post a Comment

Translate