Search This Blog

Saturday, November 15, 2008

ΕΠΕΙΓΕΙ ΤΑΙΣΜΑ ΣΕ ΣΚΥΛΙΤΣΑ ΣΤΑ ΒΙΛΙΑ

Σήμερα έλαβα αυτό το mail
Ηδη μίλησα με τους ανθρώπους που είδαν το σκυλάκι.
Ηταν σκελετωμένο , πρέπει να ειχε να φάει μέρες τουλάχιστον ενώ όταν του έδωσαν φαγάκι έκανε σα τρελό.... Μένει κανείς κοντά εκεί ή ξέρει κανένα που να μπορεί να δει το ζώο, να το ταίσει, να το φωτογραφίσει και βλέπουμε σε δεύτερη φάση για φιλοξενία των μικρών & υιοθεσία τους καθώς και για εμβολιασμό και κτηνιατρική φροντίδα? ΕΠΕΙΓΕΙ ΤΟ ΤΑΙΣΜΑ & Ο ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ!!!!Θα πήγαινα εγώ αύριο αλλά ειναι αδύνατο για προσωπικές υποχρεώσεις!

====================
δεν ξερω σε ποιον να απευθυνθω βρηκα τυχαια το site και επισης τυχαια το mail σου.
ο πατερας μου διαμενει στο χωριο βιλια και καπου κοντα στο κριεκουκι στην ακρη του δρομου ειδε μια σκυλιτσα με 4 μωρα διπλα σε αρχαιολογικο χωρο. τα 2 μωρα ηταν μεσα απο τα συρματοπλεγματα τα αλλα 2 μαζι με τη μαμα τους..η σκυλιτσα ομως ηταν σκελετος ...και φοβερα ταλαιπωρημενη...

σας παρακαλω ας επικοινωνησει καποιος με τον πατερα μου.. ο πατερας μου θα σας βοηθησει σε οτι χρειαζεται απλα μονος του δεν ηξερε τι να κανει.εγω ονομαζομαι μαρια και διαμενω στην αιγινα..οποτε μου ειναι αδυνατο να βοηθησω....χιλια ευχαριστω και συγνωμη-- μαριω

No comments:

Post a Comment

Translate