Search This Blog

Sunday, December 7, 2008

Η ΛΙΝΑ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!







Καλημέρα & καλή εβδομάδα...

Η Λίνα ειμαι και πάλι...
Ηθελα να σας πω τα τελευταία νέα μου!

Ειμαι πολύ καλύτερα...Τόσο καλά που βγήκα σε μεγάλο κλουβάκι & ο γιατρούλης με αφήνει να πατήσω κάτω το ποδαράκι μου...

Τα ράμματα "θρέψανε" αλλά εγώ ακόμα ψιλοφοβάμαι να το πατήσω .Δε θέλω να ξαναπάθω ζημιά. Ετσι δεν βιάζομαι. Πάντως το πόδαράκι μου ειναι πιο "χοντρουλι", πιο "γεμάτο", το αισθάνομαι πιο "βαρύ", πιο "λειτουργικο" (αυτό το άκουσα απο το Σάκη αλλά δεν ξέρω τι σημαίνει!!!)... Και απο όρεξη άλλο τίποτα.....

ΣΥΝΤΟΜΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΛΟΥΒΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ, ΠΙΣΩ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

ΕΛΠΙΖΩ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ & ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ

Αν εισαι εσυ αυτός: christina.loi.1972@gmail.com, 6944860451, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΛΟΗ

No comments:

Post a Comment

Translate