Search This Blog

Monday, December 8, 2008

ΣΑΚΙΡΑ...ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Ειμαι η Σακίρα...
Με θυμάστε οι περισσότεροι άσχημη & ταλαιπωρημένη!

Ευτυχώς όμως 3 μήνες μετά, με πολύ φροντίδα απο τον κτηνίατρο μου, απο εθελοντές, απο τη sapt έγινα μια κουκλα....Τόσο που προχθές με είδαν στον κτηνίατρο μου που ειχα πάει για τελευταίο έλεγχο και οι φίλοι μου με προσπέρασαν."Βρε εγώ είμαι" φώναζα και μια χαζούλα κοκκινομάλα έλεγε " αχ, καλέ σα τη δική μας τη Σακίρα ειναι...Καλέ ειναι ολόιδιες"!!!! Τέλος πάντων!

Ομως δυστυχώς πρέπει να γυρίσω πίσω στο Θριασιο.
Δεν έχω βρει σπίτι ακόμα & δεν υπάρχει δυνατότητα περαιτέρω φιλοξενίας.
Το χειρότερο ειναι οτι αν μάθω τα σπίτια μετά θα ειναι λιγότερες οι δυνατότητες μου & οι πιθανότητες μου να επιβιώσω στο δρόμο.

Τώρα θα πρέπει να γυρίσω πίσω, στους φίλους μου τα αδέσποτα & στους αφιλόξενους δρόμους.

ΑΝ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΤΟΡΓΗ ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΚΟΥΝΑΩ ΧΑΡΩΠΑ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!
*********************
ΚΙΝΗΣΗ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ
6944860451, christina.loi.1972@gmail.com, Χριστίνα Λόη
http://adespotathriasio.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Translate