Search This Blog

Friday, February 6, 2009

DAX...YΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ


ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ DAX
************************************************
Γειά σας...
Είμαι η Dax η μικρουλα απο το Γουδί.
Είμαι μόλις 3-4 μηνών και δεν ξεπερνάω τα 7 κιλα.
Με φιλοξενεί ήδη ο Αντώνης από τη Τρίτη, αλλά τη Δευτέρα θα μείνω και πάλι στο δρόμο γιατί φεύγει και δεν μπορεί να με κρατήσει.
Ειμαι πανέξυπνη και χαδιάρα και όμορφη αν και δεν ξέρω γιατί ένας γείτονας μου πέταξε ένα μπουκάλι γυάλινο στο κεφάλι...Λες έτσι να κάνουν οι άνθρωποι όταν χαίρονται ή όταν θέλουν να σου τραβήξουν τη προσοχή? Μάλλον,γιατί το παθαίνω συνέχεια ξέρετε. Συνέχεια μου πετάνε πράγματα και τρέχουν να με προλάβουν αλλά εγώ δεν θέλω υποχρεώσεις και τρέχω γρηγορότερα και μακρύτερα και ξεφεύγω...
Bέβαια, νόμιζα πριν με βρει ο Αντώνης οτι ειναι ωραία στο δρόμο. Νομιζα οτι ειναι ωραια να τρέχεις στα πεζοδρόμια, να κυνηγάς περαστικούς, να σε κυνηγάνε παιδιά, να κοιμάσαι κάτω απο τα άστρα, να κάνεις παρέα με τα άλλα σκυλοαδεσποτάκια...
Αλλα τώρα δεν ξέρω.Ειναι ωραίο να έχεις κάποιο να σε νοιάζεται. Ειναι ωραίο να έχεις ένα πιάτο φαγητό, λίγο νεράκι και καμία λιχουδιά πότε πότε. Ειναι ωραίο να περιμένεις να γυρίσει ο κάθε Αντώνης όχι για να σου πετάξει το μπουκάλι στο κεφάλι αλλά για να σου χαιδεψει τρυφερά το κεφάλι και να σου ζητήσει συγνώμη γιατί έλειπε πολλές ώρες στη δουλειά.Ειναι ωραίο να κοιμάσαι ήσυχα και να μη ξυπνάς με πόνους στα πλευρά απο τη κλωτσιά που σου έριξε ο περαστικός!
Ειναι ωραία! Δεν θέλω να χάσω αυτή την αίσθηση αλλα ποιο αδεσποτάκι το θέλει?
Μηπως ειμαι τυχερή? Αλλά γιατί να είμαι?
***************************
Τηλέφωνα επικοινωνίας
Χριστίνα Λόη 6944860451, christina.loi.1972@gmail.com

1 comment:

  1. :) Αν δεν ειχα ηδη ενα θα την υιοθετούσα χωρις δευτερη σκεψη.. Πολυ ομορφο και τρυφερο κειμενο.

    ReplyDelete

Translate