Search This Blog

Thursday, February 5, 2009

O ΖΗΣΗ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ & ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ






Ο Ζήσης ειναι καλά και ετοιμάζεται να φιλοξενηθεί για λίγο καιρό μέχρι να ολοκληρωθούν οι φυσιοθεραπείες του και η θεραπεία για το Καλαζάρ (ειναι υποψία Καλαζάρ οπότε δεν ανησυχούμε).
Ευχαριστώ πάρα πολύ όλα τα άτομα που έσπευσαν να βοηθήσουν οικονομικά για την επέμβαση και τα φάρμακα του. Επειδή μαζεύτηκαν λίγα παραπάνω απο όσα περιμέναμε, του πήρα ένα σπιτάκι να μένει για να μην κάθεται στο κρύο.
Τα άτομα που θέλω να ευχαριστήσω είναι
1)ΚΥΡΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
2)ΤΗ ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗ ΣΟΝΙΑ
3)ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΗΛΙΑ
4)ΦΑΝΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
5)ΒΡΑΚΑ ΤΖΕΝΗ Κ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ
6)ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
7)ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΔΑΦΝΗ
8)ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΟΛΗΣ
9)ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
10)ΕΒΕΛΥΝ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 4ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΩΝΥΜΟΙ...
Οποιος θέλει αποδείξεις ας μου το στείλει στο elisabetdimitra@hotmail.com.
Εγώ πάντως θα τις σκανάρω και θα τις στείλω σε όσους έχω τα email τους.
Πλέον ας κοιτάξουμε να του βρουμε ένα ζεστό και καλό σπιτικό γιατί το αξίζει.
Ειναι πολύ ευγενικό και καλόψυχο σκυλάκι που δεν παραπονιέται και ακόμη δεν το έχω ακουσει ούτε καν να γαυγίζει.
Και μια ανακεφαλαίωση των εξόδων
1)700 Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ
2)170 ΤΑ 2ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΜΟΥΛΤΕΦΟΡΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΑΖΑΡ
3)12 ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΚΟΛΑΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΑΖΑΡ(ΣΚΑΛΙΜΠΟΡ)
4)70 ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΟΥ
Και φυσικά ευχαριστώ την Ελενα και τη Μαρία Γιαννούκου γιατί χωρίς αυτές ακόμη θα αναρωτιόμουν και θα στεναχωριόμουν για το Ζήση διότι όταν τον βρήκα δεν είχα αμάξι να τον πάω στο γιατρο ούτε λεφτά να του δώσουμε ως προκαταβολή για την επέμβαση.
Τα κορίτσια ήρθαν το συντομότερο δυνατό και έχω να πω πως ειναι εξαιρετικές και αληθινές φιλόζωες. Να 'στε καλά και να 'μαι και εγώ καλά(!) να φροντίσουμε και άλλα αδέσποτα ώστε να αρχίσουν να μειώνονται σιγά σιγά.
Ελισάβετ Δημητρά

No comments:

Post a Comment

Translate