Search This Blog

Tuesday, March 24, 2009

O ΠΑΝΟΣ ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ!




O ΠΑΝΟΥΛΗΣ ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ!

Παρά την απίστευτη αγριότητα που γνώρισε, παρά τη βαρβαρότητα των ανθρώπων που βίωσε, ο Πάνος γνώρισε και την αγάπη, τη φροντίδα, τη προστασία την πολύμηνη της Δαφνης Peter. Κατάφερε να σταθεί στα ποδαράκια του, να ζυγιάσει τα καλά και τα άσχημα την συμβίωσης με τον άνθρωπο και έτσι αποφάσισε να δώσει ακόμα μια ευκαιρία στο ανθρώπινο είδος.

Αποφάσισε να υιοθετήσει τη Κατερίνα & τα ζωάκια της (αδεσποτάκια και αυτά).
Αποφάσισε να μείνει με μια νέα οικογένεια και να δώσει στους ανθρώπους την ευκαιρία να εξιλεωθούν για όσα του έκαναν.
Αποφάσισε να ανοίξει την καρδιά του που τόσο ερμητικά την είχε κλείσει!

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΜΙΚΡΕ ΜΑΣ ΠΑΝΟ!
ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!

****************************************************
Γειά σας,
Με λένε Πάνο.
Ενας "κουκλος" λένε οι τωρινοι μου φιλοι και προστάτες. Μικρός και στην ηλικια-8μηνών-, μικρός και στα κιλα,-μόλις 6. Μου λένε τώρα ότι ειμαι καλός, ημερός, ηρεμος, δεν λερώνω, δεν γαυγίζω, δεν ενοχλώ...Και αγαπάω τρελλά τα παιδάκια...
Τώρα μου λένε συνέχεια καλά πράγματα και με κανακεύουν αλλα δεν ηταν πάντα έτσι. Ξέρετε παλια εμενα στο Πειραιά, στο Πασαλιμάνι. Λατρευα να πηγαινω βολτες στην αμμουδια, να αγναντεύω το κύμα, να κουνάω το κεφάλι μου στους ρυθμους των καραβιων που τα λικνιζε η θαλασσα. Λάτρευα και τις λιχουδιές που έτρωγα απο τις ψαροταβέρνες και τα παιδια που μου χαιδευαν τη μουσουδιτσα μου.
Ομως κάτι δεν εκανα καλά. Ομως κάποιον ενοχλησα. Ομως κάποιος με τιμώρησε.
Με βουτηξαν απο το δρομο, με πηγαν σε μια γωνια & με ενα κουτάλι (ενα απιστευτο φονικο οπλο, τρομακτικο) & μου έβγαλαν το αριστερο μου ματάκι. Πηγαιναν και για το δευτερο αλλα τους τρόμαξε ο κοσμος που πέρναγε και με παράτησαν αιμοφυρτο στη μέση του δρομου!
Επειδη ομως ο Θεος των αδεσποτων ειναι σπλαχνικος, τα επομενα χερια που με αγγιξαν ηταν στοργικα και αγαπημένα. Με περιποιήθηκαν, με φροντισαν, με γιάτρεψαν (αν και εχασα τελικα το ματάκι μου). Τωρα ειμαι καλά, εχω ορεξη, ειμαι κεφατος & γεματος ζωή.
ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΥΑΣΙΜΟΔΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΕΡΑΣ.
Ειμαι ενας γλυκός αδεσποτάκος & αν ειμαι ετσι σας το ορκιζομαι δεν φταιω εγώ, δεν το επελεξα.
Ισως καπου στη γη υπάρχει μια γωνια και για εμας, τους πληγωμένους αυτου του κοσμου!
Εγώ θα περιμένω πάντα..
Επικοινωνία για υιοθεσία με: Χριστίνα Λόη, τηλ:6944860451, mail: saveileia2@yahoo.gr , http://adespotathriasio.blogspot.com/ Δάφνη, 6976963322 ============================================================================= EΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΤΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ

No comments:

Post a Comment

Translate