Search This Blog

Thursday, June 18, 2009

POINTER...ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ




Καλη σας μέρα ...

Με λένε Pointer . Ισως γιατί είμαι pointer! Ετσι απλά.
Υπήρξα καθαρόαιμος σκύλος πανέμορφος, επιβλητικός, γρήγορος, αποτελεσματικός.

Αν και εκ φυσεως μου αρέσει το κυνήγι, δεν μου αρέσει το κυνήγι που μου επιβάλλουν οι άνθρωποι. Δεν μου αρέσει το μακελειό στο οποίο μου ζητούσαν να συμμετέχω. Δεν μου αρέσουν οι βασανισμοί των ζώων και μετά η φωτογράφιση με τα τρόπαια της ντροπής!
Διαφωνήσαμε πολλές φορές με το αφεντικό μου. Πείσμωσα και αρνήθηκα να συνεχίσω να κυνηγάω. Και έτσι απλά με πετάξε στο βουνό του Σχιστού!

Εμεινα πολλούς μήνες χωρίς φαγητό & νερό . Ομως άντεξα.
Ηξερα οτι θα έρθει βοήθεια. Και ήρθε η Χριστινούλα. Με είδε, ούρλιαξε, φώναξε & άρχισε τα τηλέφωνα. Ηρθε το "ιππικο". Με πήγαν για εξετάσεις & εκτός από το ότι ήμουν στα πρόθυρα του θανάτου από ασιτία, κατά τα άλλα ...παληκάρι!

Τώρα νοιώθω καλύτερα & ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΕΝΕΛ (αν το λέω σωστά).
ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ & ΤΗ ΦΥΣΗ.
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩΩΩΩΩΩ ΑΛΛΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!!!! ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!
Πέφτω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ!
Πέφτω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ!

ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩ! ΠΝΙΓΟΜΑΙ!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΩΩΩΩΩ! ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!

*******************************************
O Pointer χρειάζεται κατεπειγόντως φιλοξενία ή υιοθεσία.
Πέφτει πάνω στα κάγκελα & αυτοτραυματίζεται γιατί δεν αντέχει τα σύρματα & τα κλουβια!
Είναι ένα φανταστικό σκυλί, φιλικό, καθόλου κτητικό & πολύ κοινωνικό!
Eπικοινωνία: 6942615998. (Χριστίνα), blinkybon@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Translate