Search This Blog

Wednesday, June 17, 2009

Ο ΚΑΝΕΛΟΣ YΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ


Γεια σου, είμαι ο Κανέλος, με είχαν παρατήσει πριν μερικούς μήνες, αλλά με βρήκαν κάτι καλές κοπέλες και με πρόσεξαν και τώρα έχω γίνει κούκλος όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες μου!

Ο γιατρός είπε ότι είμαι κυνηγόσκυλο και μικρούλης, περίπου ενός
έτους! Έχω κάνει εμβόλια, αποπαρασίτωση, στείρωση και είμαι πεντακάθαρος! Ξέρω και εντολές και μαθαίνω γρήγορα.

Αγαπάω πολύ τους ανθρώπους, είμαι χαδιάρης, παιχνιδιάρης, δίνω φιλάκια και κουνάω την ουρίτσα μου χαρωπά! Ξέρω από σπίτι, από αυτοκίνητο, από λουρί! Λένε ότι είμαι πανέξυπνος και τόσο γλυκός και καλός που έπρεπε να με ονομάσουν ζαχαρένιο! Μου αρέσει πολύ να τρέχω και να παίζω στον κήπο, γι'αυτό αν έχεις έναν άδειο κήπο, πάρε με να ζήσω μαζί σου και θα στον ομορφύνω, όπως θα ομορφύνω και τη ζωή σου.

Ψάχνω ένα αληθινό φίλο για να μου χαρίσει μια αγκαλιά και ένα σπίτι να ζήσω ασφαλής, χωρίς ξύλο και εφιάλτες. Δεν θα με δώσουν σε κυνηγούς γιατί ένας τέτοιος μάλλον με παράτησε κακοποιημένο στο δρόμο.
Επείγει πολύ η υιοθεσία μου γιατί η καλή κοπέλα που με φιλοξενεί τόσο καιρό έχει κι άλλο σκυλάκι και δεν μπορεί να με κρατήσει και θα αναγκαστεί να με έχει δεμένο!
Πάρε τηλέφωνο για μένα στο: 6973623284
Ο ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ!
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΜΙΚΡΕ ΜΑΣ ΦΙΛΕ!

No comments:

Post a Comment

Translate