Search This Blog

Wednesday, September 30, 2009

ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ ...ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ



H ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥΛΑ ΠΗΡΕ ΤΗ ΚΑΡΔΟΥΛΑ-ΤΑΤΟΥΑΖ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΠΟΥΤΑΚΙ ΤΗΣ, ΠΗΡΕ ΤΗ ΠΡΟΙΚΑ ΤΗΣ, ΠΗΡΕ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΥ & ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΣΠΙΤΙ....
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ & ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗ ΜΟΝΙΜΗ ΑΓΑΠΗ - ΑΓΚΑΛΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ.
ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ & ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΗΝ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥΛΑ!
************************************
Γειά σας είμαι η Βαλεντίνη.
Και λάμπω σα τη μπριγιαντίνη!
Κορίτσι φανταστικό & σκερτσόζικο.
Αν με δεις en face γελάς.
Aν με δεις στο πλάι παραπατάς.
Εχω μια φατσούλα μούρλια.
Εχω ομως και μια καρδούλια (δεν ομοιοκαταληκτεί & έτσι το έκανα λιγο σαλτσούλια)
Είναι δίπλα στο ποδάρι,
Απλωμένη σα ριχτάρι.
Περιμένω περιμένω και όλο λέω
εγώ ΔΕΝ ξεμένω.
**********************
Περιμένω μια καλή οικογένεια να "χωθώ"
Ειμαι μόλις 2 μηνών, μαθαίνω να ζώ στο σπίτι, να μη λερώνω.
Από χαρακτήρα μάλαμα & από χιούμορ αστείρευτο.
τηλεφωνα επικοινωνιας: 6977482988, dimi.sargioti@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Translate