Search This Blog

Thursday, November 5, 2009

ΚΑΡΜΕΝΣΙΤΑ...ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ




ENHMEΡΩΣΗ 23/11/2009
Καλημέρα σας & καλή εβδομάδα & ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Είμαι η αγαπημένη σας ΚΑΡΜΕΝΣΙΤΑ (ή καλύτερα BATMENSITA!!!!)
Μετά από τεράστια αγωνία, από μεγάλους αγώνες, από φόβο για το αύριο ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ! ΒΡΗΚΑ ΣΠΙΤΙ.Από χθες είμαι στο νέο μου σπίτι, στη νέα μου οικογένεια, στο νέο μου αφεντικό!!!!
Είμαι τυχερή όσο λίγα σκυλάκια γιατί βρέθηκαν

-εθελοντές να με μαζέψουν από το δρόμο όταν ήμουν ακόμα κουτάβι με κλειστά μάτια & με έσωσαν από την ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ που πολλοί εφαρμόζουν όταν τα μικρά ζωάκια δεν έχουν προλάβει να αντικρύσουν το κόσμο.Γιατί μας το κάνουν αυτό? Κανείς μας δεν γνωρίζει την τύχη του ή τους φίλους που μπορεί να αποκτήσει στην πορεία της ζωής του! ΜΗ ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ!
-την κα Λιλα από την Ελευσίνα που με φιλοξένησε πολύ καιρό
-τη Μαριαννουλα μου την καλή που με φιλοξενήσε πάνω από 3 μήνες, που πάλεψε για εμένα ακόμα και αν πολλές φορές ήρθε σε δύσκολη θέση....Αυτή τη κοπέλα που δεν έψαξε απλά για μια οικογένεια, αλλά για την ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ για εμένα!
-το φίλο μου το Χρήστο που μεσολάβησε & τη νέα μου οικογένεια για την οποία περισσεύει να αναφέρω την αγάπη τους για τα αδεσποτάκια και τα ημιαιμάκια σαν και εμένα.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ.

ΜΠΟΡΕΙ ΕΓΩ ΝΑ ΕΧΩ ΣΤΕΓΗ & ΜΑΞΙΛΑΡΕΣ & ΣΠΙΤΑΚΙ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΥΡΚΩΝΩ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΥΠΟΦΕΡΕΤΕ ΑΠΟ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΦΟΛΕΣ, ΚΛΩΤΣΙΕΣ! ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ...ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ..Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΦΥΛΑΕΙ!
********
05/11/2009...4 ΜΗΝΩΝ Η ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΚΑΡΜΕΝΣΙΤΑ & 15 ΚΙΛΑ
Η πανέμορφη Καρμενσιτα μας δεν είχε καμία τύχη & ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ!
Φιλοξενείται από τότε που γεννήθηκε στην εκπληκτική Μαριάννα αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να την κρατήσει άλλο για λόγους οικονομικούς αλλά και χώρου.Εξ άλλου υπολογίζαμε ότι σε ένα μήνα η κούκλα αυτή θα είχε υιοθετηθεί. Τωρα διανύει το τέταρτο μήνα παραμονής της στην προσωρινή της οικογένεια χωρίς κανένα καλό οιωνό για το μέλλον της!

Από ΔΕΥΤΕΡΑ 09/11/2009 πρέπει να μετακινηθεί.Αν δεν βρεθεί φιλοξενία - υιοθεσία θα πάει αναγκαστικά σε στέγη αλλά ΔΕΝ ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ για ένα σκυλάκι καλομαθημένο, μεγαλωμένο στα σαλόνια & στις κουβερτούλες, με παρέα & χάδια. Οσο καλές και αν ειναι οι προθέσεις θα μείνει σε ένα διάζωμα, σε συνθήκες όχι ιδιαίτερα καλές μέσα στο χώμα & το νερό.

Για πανσιόν ούτε κουβέντα καθώς τα οικονομικά μας είναι άθλια αλλά και δεν έχει νόημα να βάλουμε το σκυλάκι σε μια πανσιόν & μετά να ξεχαστεί όπως γίνεται συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις.

ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΜΕΝΣΙΤΑ, ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΧΑΡΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΖΩΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ.Και φιλοξενία από 09/11 θα είναι σωτήρια.
Επικοινωνία (γραπτή κατά προτίμηση), Χριστίνα Λόη, 6944860451,christina_loh_1972@yahoo.gr

No comments:

Post a Comment

Translate