Search This Blog

Thursday, November 5, 2009

Οι 10 εντολές για τον κηδεμόνα του σκύλου

Αναδημοσίευση από το facebook

1) Η ζωή μου θα διαρκέσει 10 -15 χρόνια. Κάθε αποχωρισμός και εγκατάλειψη με πληγώνει. Παρακαλώ σκέψου του ΠΡΙΝ με αποκτήσεις.

2) Δώσε μου χρόνο να καταλάβω τι θέλεις από μένα. Βρες μου ένα δάσκαλο να μου μάθει την γλώσσα σου.

3) Έχε μου εμπιστοσύνη. Είναι σημαντικό για να γίνω ευτυχισμένος.

4) Μην θυμώνεις μαζί μου και μην με κλείνεις έξω για τιμωρία. Εσύ έχεις την δουλειά σου, την διασκέδασή σου και τους φίλους σου. Εγώ έχω μόνο ΕΣΕΝΑ.

5) Μίλα μου μερικές φορές. Ακόμη και αν δεν καταλαβαίνω τις λέξεις σου, καταλαβαίνω την φωνή σου.

6) Θυμήσου ότι ποτέ δεν ξεχνώ πως μου συμπεριφέρεσαι.

7) Παρακαλώ μην με κτυπάς. Εγώ δεν μπορώ να σε κτυπήσω αλλά μπορώ να δαγκώσω και να μαδήσω και σου ορκίζομαι δεν θέλω να το κάνω αυτό.

8) Πριν μου βάλεις τις φωνές γιατί δεν συνεργάζομαι ή τεμπελιάζω ή είμαι "ξεροκέφαλο" αναρωτήσου μήπως κάτι με ενοχλεί. Ίσως να μην τρώω το σωστό φαγητό, να κάνει πολύ ζέστη ή κρύο , ή η καρδιά μου να είναι αδύναμη και γερασμένη.

9) Φρόντισέ με όταν γεράσω. Και εσύ θα γεράσεις κάποια μέρα και θα χρειαστείς αγάπη και φροντίδα.

10) Να είσαι μαζί μου στο τελευταίο μου δύσκολο ταξίδι. ΠΟΤΕ μην πεις "δεν μπορώ να παρακολουθήσω ή ας γίνει όταν λείπω". Μείνε δίπλα μου μέχρι την στερνή μου πνοή. Τα πάντα είναι ευκολότερα για μένα όταν ΕΣΥ είσαι δίπλα μου και μου κρατάς το πόδι ή μου χαϊδεύεις το κεφάλι.

Να θυμάσαι ΣΕ ΑΓΑΠΩ.

Υπογραφή
Το σκυλί σου.

No comments:

Post a Comment

Translate