Search This Blog

Wednesday, November 4, 2009

MAΡΚΕΛΑ...Η ΘΛΙΜΜΕΝΗ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΑ, ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ



ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 01/04/2010
ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΡΙΑ.
Η Μαρία φιλοξένησε τη Μαρκέλλα από τη πρώτη στιγμή που ζητήσαμε φιλοξενία. Τη φρόντισε, την αγάπησε & ασχολήθηκε με ένα τραγικά τρομαγμένο ζώο, από ένα σκυλί φοβικό & κλεισμένο στον ευατό του.

ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ, "ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΗ", ΓΛΥΚΙΑ, ΣΚΥΛΙΤΣΑ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ, ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ & ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

Και πλεον μπορουμε να πουμε επισημα οτι λατρευει τα νεα της αφεντικα καθως η ΜΑΡΙΑ μετέτρεψε τη φιλοξενια σε ΥΙΟΘΕΣΙΑ!!!!!

Και αυτο ειναι το καλυτερο ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΔΩΡΟ που θα μπορουσε να κανει στη ΜΑΡΚΕΛΙΤΣΑ!

Μαρκελίτσα & Μαρία να ειστε παντα καλα!
*****************************************
Γειά σας καλοί μου φίλοι...
Με λένε Μαρκελλα.

Ομορφο όνομα για ένα τόσο άσχημο σκυλάκι δεν βρίσκετε?
Κάτι μεταξύ λαμπραντόρ, λυκόσκυλου, κοπριτάκου δεν βρήκα ησυχία από τότε που γεννήθηκα.
Βρέθηκα σε μια μεγάλη αλάνα με πολλά άλλα σκυλάκια που τρέχαμε ελεύθερα & ευτυχισμένα.
Δεν είχαμε μεγάλα προβλήματα μέχρι που οι κάτοικοι της περιοχής άρχισαν να ενοχλούνται απο τον αυξανόμενο αριθμό των σκύλων & ο κίνδυνος για όλους μας ήταν μεγάλος.
Είχαμε μια φίλη καλή που μας τάιζει & μας προστατεύει & εγώ την εμπιστευόμουν πάντα & την αγαπούσα τρελλά.
Ετσι την άφησα να με πάρει μαζί της (ήμουν και η μόνη γιατί όλοι οι άλλοι φίλοι της αλάνας δεν εμπιστεύονται & δεν ακολουθούν κανένα άνθρωπο).

Πήγα σε μια στέγη, φιλοξενήθηκα αλλά πέρασα άσχημα.Οχι γιατι δεν με αγαπούσαν αλλά γιατί έχω στενάχωρο χαρακτήρα, θέλω παρέα, θέλω σπίτι, θέλω οικογένεια, θέλω χάδια.
Αρρώστησα από τη στεναχώρια μου. Μελαγχόλησα & έμεινα σε μια γωνιά ακούνητη για μέρες.

Με πήγαν στο γιατρό με προχωρημένη κατάθλιψη & ελαφρά ερλειχίωση.
Ευτυχώς βρήκα φιλοξενία στη γλυκιά Μαρία που μου έκανε τη θεραπεία μου & με πολύ φροντίδα με μεταμόρφωσε σε μια πριγκίπισσα, αν και θλιμμένη πριγκίπισσα!
Δεν έχω ακόμα καταφέρει να ανοιχτώ στο κόσμο, να νοιώσω άνετα, να νοιώσω ελεύθερη ανάμεσα στους ανθρώπους.Ομως πιστεύω σύντομα σε μια μόνιμη οικογένεια να γίνω αυτό που πάντα ονειρευόμουν....Ευτυχισμένη

*************
ΕΠΕΙΓΕΙ Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟ 14/11/2009 ΓΙΑΤΙ η ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ!
ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΠΕΙΓΕΙ Η ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ
επικοινωνια (κατά προτίμηση με γραπτή επικοινωνία)
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΛΟΗ, 6944860451, christina_loh_1972@yahoo.gr

No comments:

Post a Comment

Translate