Search This Blog

Friday, November 6, 2009

O ΧΙΛΙΟΦΑΓΩΜΕΝΟΣ LUPO ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ



....Με κοιτάς και αναζητώ απεγνωσμένα το χάδι σου...με χαιδεύεις και θέλω να έρθω μαζί σου...με ταίζεις και όταν φεύγεις τρέχω χιλιόμετρα κάθε φορά πίσω από το αμάξι σου..σταματάς για λίγο και κλαίγοντας σου ζητώ να με πάρεις μαζί σου...πάρε με από τον δρόμο που κατοικώ, λίγη προστασία, έναν περιφραγμένο χώρο και λίγο φαγητό χρειάζομαι μόνο...η αγάπη που θα σου δώσω θα είναι πολλαπλάσια της φροντίδας σου..Το βασικότερο που έχω ανάγκη είναι η ανθρώπινη επαφή...

Με φωνάζουν Lupo και κατοικώ εδώ και 3 περίπου χρόνια στους δρόμους της Σαρωνίδας...δεν ξέρω πώς βρέθηκα εδώ..ήμουν μικρός τότε...ξέρω όμως πως η καλή νεράιδα πιστεύει πως δεν είμαι απλά ένας αδεσποτάκος...είμαι λέει διαφορετικός...όταν με βρήκε γεμάτο ουλές από δαγκώματα με αγάπησε τόσο που θα κάνει τα πάντα για να βρεί αυτόν που θα αφιερώσω όλη μου την ζωή...ξέρω πως κάπου πρέπει να υπάρχει και εύχομαι να τον βρώ!!!

τηλ. επικοινωνίας
697 651 64 52
des_pip@yahoo.gr

No comments:

Post a Comment

Translate