Search This Blog

Wednesday, March 3, 2010

ΨΑΧΝΩ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΝΑ ΑΦΟΣΙΩΘΩ.ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΤΗ ΠΛΑΤΗ?

Γεια σας!

Με λένε Λίνα & σας γράφω γράμματα απελπισίας εδώ και ακριβώς 17 μήνες (από τον Αύγουστο του 2008).

Με βρήκαν αιμόφυρτη μπροστά από το νοσοκομείο ΘΡΙΑΣΙΟ άσχημα χτυπημένη από αυτοκίνητο. Επέζησα.

Πέρασα δύο πανάκριβα χειρουργεία. Επέζησα.

Πέρασα 7 μήνες σε κλουβιά & νοσοκομεία. Επέζησα.

Πέρασα από τότε ένα χρόνο αλλάζοντας συνεχώς φιλοξενίες & σπίτια & αφεντικά. Επέζησα.

Όμως δεν θέλω να λέω άλλο «επέζησα» . Θέλω να ζήσω δίπλα σε μια οικογένεια, στη δικιά μου οικογένεια. Θέλω να αγαπήσω και να αγαπηθώ τρελά. Θέλω να με λατρέψουν και να λατρέψω. Θέλω να χαρίζω την πίστη και την αφοσίωσή μου ΣΕ ΈΝΑ ΜΟΝΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ και να μην ξαναλλάξω χέρια. Δεν θέλω άλλο να πληγωθώ από τις συνεχείς μετακινήσεις και τα νέα πρόσωπα που μπαίνουν στη ζωή μου. Θέλω να αφοσιωθώ σε ένα πρόσωπο!!!!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ 17 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ.

ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΡΑΓΕ? ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΗ ΠΛΑΤΗ?

Ψάχνω επειγόντως για υιοθεσία

6944860451, christina_loh_1972@yahoo.gr

ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ

No comments:

Post a Comment

Translate