Search This Blog

Wednesday, March 3, 2010

ΧΑΡΗΣ...ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ


Εμένα τον Χάρη…όποιος με πάρει…….

……..θα’χει συγκεντρωμένες, όλων των σκυλιών τη χάρη!!!!

Δεν είμαι απλώς ένας σκύλος , « ο μαύρος….» που λένε….είμαι ο σκύλος με τις τόσες χάρες!!!! Προσόντα να δουν τα μάτια σας!!! Ημιαιμος λαμπραντοράκος με ρωμαλέο κορμί (μεσαιου μεγεθους) και στιλπνό μαύρο χρώμα, σε κατάλληλη ηλικία αποκατάστασης (κοντεύω 10 μηνών), αναζητώ τον…άνθρωπο της ζωής μου!!! Είμαι έτοιμος να ζήσω οπουδήποτε και να σ ακολουθήσω παντού…Καλοδουλεμένος χαρακτήρας που «κουμπώνει» παντού, μπορώ να υπάρχω δίπλα σου, σύντροφος σε κάθε σου εσωτερική η εξωτερική δραστηριοτητα.. Ν αποκαλύψω στο χαρτί όλες μου τις χάρες??? Και τι θαχεις μετά ν ανακαλύψεις???? Είμαι μια πιστή κι αφοσιωμενη έκπληξη για τη ζωή σου, αρκεί να γνωριστούμε και τότε…..όλα θαρθουν απλά κ φυσικά!!!!!

Έχω την εκφραστική – λένε- φάτσα που θα σ ενθουσιάσει, είμαι εμβολιασμένος, στειρωμένος κ κτηνιατρικά ελεγμένος . Όταν έχω την ευκαιρία είμαι αεικίνητος χαζοκούταβος….όταν μ ζητάς να είμαι σοβαρός δίπλα σου, ξέρω να υπακούω…Ότι ζητάς από ένα σκύλο μπορώ απλόχερα να στο δώσω, αρκεί να έρθεις να με δεις στο χώρο που με φιλοξενούν κι αν σε μυρίσω κ δω στα μάτια σου ότι με θέλεις, τότε χοροπηδώντας από χαρά να φύγουμε μαζί κ να εγκατασταθώ στο σπίτι σου…όσο μεγάλο η μικρό κι αν είναι δεν με νοιάζει, αρκεί να είμαστε μαζί!!!!

Θα με παραδώσουν στα χέρια σου με μικροτσίπ και φόρμα υιοθεσίας από το « σύλλογο φίλοι των ζώων Χαλανδρίου» (μαζί με όλα μου τα χαρτιά κ πιστοποιητικά!!!)

Τηλεφωνήστε για μένα στην Όλγα στο 6945386096. Αν προτιμάτε την διαδικτυακή ενημέρωση καθώς κι άλλες φωτός στείλτε στο olgazoa@yahoo.gr

No comments:

Post a Comment

Translate