Search This Blog

Wednesday, July 25, 2012

ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ Θ. ΚΥΝΗΓΟΣΚΥΛΟ

06/08/2012
Χρειαζομαστε φιλοξενια για την μπελα για 10 μερες το πολυ, μεχρι να μπορεσω να την παρω σπιτι μου. Αυτη τη στιγμη φιλοξενειται σε φιλοζωη στη Σαλαμινα
Τηλεφωνο 6976933312 Γωγω
**********
 Xαρίζεται επειγόντως ΘΥΛΗΚΟ ΚΥΝΗΓΟΣΚΥΛΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 6 ΜΗΝΩΝ.

Τη βρήκα στο δρόμο & έμαθα ότι αυτοί που την είχαν την χτυπούσαν πολύ ενώ φορούσε κολάρο με ρεύμα!!!.
Την έδωσα σε σπίτι & τη ξαναμάζεψα από το δρόμο κανά δύο φορές.

'Εχω 2 σκυλιά & μια γάτα στο σπίτι μου & οι ένοικοι της πολυκατοικίας έχουν φέρει την αστυνομία γιατί τα ζώα κάνουν πολύ φασαρία.

Αν δεν βρεθεί να την υιοθετήσει κάποιος ΑΜΕΣΑ δυστυχώς θα αναγκαστώ να την αφήσω στο δρόμο...που θα είναι το τελευταίο & το χειρότερο. Δεν το θέλω καθόλου αλλά δεν έχω άλλη επιλογή. Οι γείτονες μου φωνάζουν και μου κάνουν παρατηρήσεις κάθε μέρα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Τηλ επικοινωνίας: 6973160816

No comments:

Post a Comment

Translate