Search This Blog

Tuesday, March 10, 2009

ΦΟΙΒΗ Η ΑΣΧΗΜΗ! ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ!



Η ΦΟΙΒΗ ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ!
ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΑΝΝΙΤΑ ΠΟΥ ΤΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΚΑΙ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΣΤΗ ΦΟΙΒΗ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΙΑ.
ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΜΑΙΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΓΚΡΟΥΠ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΙΒΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗ ΝΕΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!
==========================================================

Γεια σας
Με λένε Φοιβη. Και έχω ένα όμορφο όνομα για ένα τόσο άσχημο πρόσωπο.
Ετσι λένε όλοι. Οτι είμαι πολύ άσχημη για να βρω σπίτι. Οτι είμαι πολύ άσχημη για να βρώ φιλοξενία.....

Ομως είχα οικογένεια και εγώ κάποτε. Είχα μανούλα που με κοίταζε στα μάτια και έλιωνε από αγάπη. Είχα αδελφάκια κάποτε με τα οποία παίζαμε χαρούμενα και ανέμελα και νοιώθαμε όμορφα και ευτυχισμένα. Εκεί κανείς δεν με έλεγε άσχημη, κανείς δεν ανέφερε ότι δεν είμαι "μάρκας".

Και δεν θα με ένοιαζε καθόλου να βρω σπίτι. Εγώ ζω άνετα και στους δρόμους. Μπορώ να περάσω καρτερικά ώρες, μέρες μέχρι να βρω φαγάκι. Εγώ μπορώ άνετα να περιφέρομαι στις μεγάλες λεωφόρους με τα μεγάλα φώτα και να αναζητώ κανένα άλλο σκυλομουσουδάκι για να κάνουμε περιπολίες στη πόλη και να φυλάμε τους ανθρώπους για να κοιμούνται ήσυχα τα βράδια. Εγώ έχω μάθει να ζω ελεύθερη, να ζω μόνη, να ζω με αξιοπρέπεια. Εκεί έξω κανένα αδεσποτάκι δεν είναι άσχημο. Κανένα δεν είμαι άθλιο. Κανένα δεν είναι κουτσό ή ανάπηρο. Αυτές τις λέξεις τις μάθαμε κοντά στους ανθρώπους. Και μας ράγισαν την καρδιά όταν τις καταλάβαμε.

Αν δε με θέλετε, μη με σώσετε.
Αν δεν θα με αγαπήσει ποτέ κανείς, αφήστε με να γυρίσω στους δρόμους.
Και αν ο θάνατος με βρει κάπου εκεί έξω, εμένα δεν με νοιάζει. Εγώ γεννήθηκα άσχημη αλλά και περήφανη.

***********************************************************************
Η ΦΟΙΒΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5 ΜΗΝΕΣ ΣΕ ΣΠΙΤΙ ΕΘΕΛΟΝΤΗ.
ΟΜΩΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑΤΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ.

Αν τυχόν εσείς θέλετε να της αλλαξετε τη μοίρα και να την κάνετε να αισθανθεί πανέμορφη
ΕΛΙΣΑΒΕΤ, 6934787301, ksmeusa@hotmail.com
ΑΝΙΤΑ> 6948540541
***********************************************************************

No comments:

Post a Comment

Translate